Gå til innhold

blackouts

Anbefalte innlegg

Gjest sonja

Til NHD og andre som svarte.

Takk for svar angående bytte fra psykoterapeut til psykiater. Jeg tror jeg holder ut med psykoterapeuten til jeg får time hos psykiater. Han er litt søt, og i dag følte jeg at vi hadde fin kontakt. Han nevnte ikke medisinene mine.

Jeg er nok litt deppa i natt. Har grått mye i dag, er sliten, ferien nærmer seg og jeg er engstelig for om jeg makter alt jeg har meldt meg på.

I det siste har jeg festet en del, og hatt en del uheldige opplevelser. Blitt ganske full. Føler jeg har dummet meg skikkelig ut, husker ikke alt jeg har gjort. Kan dette ha sammenheng med medisiner? Det er mulig jeg har drukket altfor mye, men vil det å gå på medisiner forsterke alkoholens virkning? I dag på st. hans-aften skal jeg i hvert fall kjøre, så får heller folk synes jeg er kjedelig.

God natt alle natteravner og dere som får sove, også du NHD!

ferierende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30377-blackouts/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sandrabullock

hei jeg har det på akkurat samme måte..har gått på efexor i ett halvt år nå og har drukket noen ganger...jeg trenger ikke drikke så mye før jeg ikke husker noe, har blackouts dagen etter...dette er eveldig ekkelt..jeg blir også noe aggresiv enkelte ganger...vet ikke hva jeg skal gjøre, har jo ikke lyst til å være avholds heller...på en måte litt fint å høre at flere har det slik...men jeg hadde også blackouts før jeg begynte på medisiner...da var jeg fryktelig deprimert..er det enda da men...jajajaja håper du hadde en fin helg oallefall!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30377-blackouts/#findComment-121443
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...