Gå til innhold

Ha en fortreffelig aften allesammen =))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig! Ikke tynn det for mye, men ha en flotters kveld ;)

=) å jo, her skal det tynnes til det maksimale.. Tenkte jeg skulle ende opp på akutten, så jeg kan sjekke opp en flott lege ;o) *ler*

Nei, jeg skal passe på.. Skal iallefall bli herlig med en fest =))

hidi, the scorpion

=) å jo, her skal det tynnes til det maksimale.. Tenkte jeg skulle ende opp på akutten, så jeg kan sjekke opp en flott lege ;o) *ler*

Nei, jeg skal passe på.. Skal iallefall bli herlig med en fest =))

Er det sånn man sjekker opp leger...?

*skal tynne blod, ja*

hidi, the scorpion

Vel, egentlig så er det de som sjekker deg.. Men, det er da der du treffer leger..ikke sant?? *ler*..

He, he;)

Tror jeg må la meg sjekke en gang ;)

Kos deg masse, vi forventer full rapport i morgen, samt hvor fyllesjuk du er, fordi vi fortjener å vite ;)

Annonse

He, he;)

Tror jeg må la meg sjekke en gang ;)

Kos deg masse, vi forventer full rapport i morgen, samt hvor fyllesjuk du er, fordi vi fortjener å vite ;)

full rapport? vel.... hehe

Jeg greide å holde meg unna akutten, er ikke så lenge til jeg skal innlegges alikevel, så jeg venter med lege sjekking til da ;o)

Ellers hadde jeg en kjempe bra kveld, med mange gode venner, mye sang og musikk. hadde til og med nach. Og sist men ikke mist, så endte kvelden helt perfekt... ja, du kan jo selv tenke deg hva ;o) *ler*

Er heldigvis ikke plaget med å bli fyllesyk. =))

Så nå sitter jeg her å ser ut på det nydelige været, og bare smiler.

(men, tenker dog litt på om jeg rekker å komme meg til apoteket før det stenger) ehm.. jah..sånn kan det gå....*skjenner litt på meg selv*

Da har du vel fått noen lunde oppdatering =)

full rapport? vel.... hehe

Jeg greide å holde meg unna akutten, er ikke så lenge til jeg skal innlegges alikevel, så jeg venter med lege sjekking til da ;o)

Ellers hadde jeg en kjempe bra kveld, med mange gode venner, mye sang og musikk. hadde til og med nach. Og sist men ikke mist, så endte kvelden helt perfekt... ja, du kan jo selv tenke deg hva ;o) *ler*

Er heldigvis ikke plaget med å bli fyllesyk. =))

Så nå sitter jeg her å ser ut på det nydelige været, og bare smiler.

(men, tenker dog litt på om jeg rekker å komme meg til apoteket før det stenger) ehm.. jah..sånn kan det gå....*skjenner litt på meg selv*

Da har du vel fått noen lunde oppdatering =)

''Og sist men ikke mist, så endte kvelden helt perfekt... ja, du kan jo selv tenke deg hva ;o) *ler*''

Har det noe med puling å gjøre? *grubler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...