Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det helt jævlig. Har bare sittet å glodd i veggen eller på skjermen i hele dag.

Tanker jeg plages med er f.eks. det at jeg ikke tror at noen tror at jeg sliter med psyken. Jeg tror alle mener jeg bare er lat og barnslig. Tror også at alle hater meg, delvis pga. det der med latskapen.

Skjønner ikke hvorfor ingen forstår hvor jævlig det er jeg!!!

Eneste som frister er vodkaen jeg kjøpte.

Hva faen er det som feiler meg, egentlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest en av mange
Skrevet

du er nok ikke alene om dette:( dessverre! jeg er også "lat,udugelig etc"...og her og nå er det god trøst i vodkaen som stod her fra tidl i år...kortvarig,men litt bedøvende her og nå...

dette blir sikkert slettet,men jeg mener da absolutt ikke oppfordre til alkohol-bruk,ville bare si at jeg kjenner meg igjen.

heldigvis har jeg for min del funnet et par gode støttespillere,så det går bedre,men det tar tid

Skrevet

du er nok ikke alene om dette:( dessverre! jeg er også "lat,udugelig etc"...og her og nå er det god trøst i vodkaen som stod her fra tidl i år...kortvarig,men litt bedøvende her og nå...

dette blir sikkert slettet,men jeg mener da absolutt ikke oppfordre til alkohol-bruk,ville bare si at jeg kjenner meg igjen.

heldigvis har jeg for min del funnet et par gode støttespillere,så det går bedre,men det tar tid

Alkohol er da ikke ulovlig...

Det er jo mange som ikke er integrert i samfunnet pga. psykisk sykdom. Ofte sitter de bare alene i en leilighet hele tiden.

Skrevet

Klarer ikke stole på noen, jeg. Altså jeg skyver folk unna. Så jeg finner ikke støttespillere. Det er noe med at uansett hvor godt jeg kjenner noen, så tror jeg fortsatt at de er imot meg og det "ser" jeg ved at jeg føler de baksnakker meg.

Skrevet

Hvor tror du all denne smerten kommer fra, egentlig?

Gjest en av mange
Skrevet

Hvor tror du all denne smerten kommer fra, egentlig?

jeg beklager,men jeg har ingen glupe svar:( svarte bare i stad for å vise at du ikke er alene,men noe råd har jeg ikke.

her stiger rusen,så jeg skrur snart av pcen for i kveld.

håper du finner ut av det,og at du etterhvert finner noen støttespillere du og!

Skrevet

jeg beklager,men jeg har ingen glupe svar:( svarte bare i stad for å vise at du ikke er alene,men noe råd har jeg ikke.

Sov godt da.

Gjest Madagaskar
Skrevet

Hei SMIR! Ja, jeg har et tips på hvordan få det bedre med seg selv og sine vonde følelser. Nemlig UT å gå! Jeg har begynt med det. Jeg går og går og går.... Når jeg har anledning til det. Har snart gått ned 10 kg og har det MYE bedre med meg selv!

Vet det oppleves som et ork å begynne, men det hjelper. Begynn i det små!

Skrevet

Hei SMIR! Ja, jeg har et tips på hvordan få det bedre med seg selv og sine vonde følelser. Nemlig UT å gå! Jeg har begynt med det. Jeg går og går og går.... Når jeg har anledning til det. Har snart gått ned 10 kg og har det MYE bedre med meg selv!

Vet det oppleves som et ork å begynne, men det hjelper. Begynn i det små!

Bra jobba :-)

Gjest smiskelur
Skrevet

SMIR: Har ikke du stilt lingnende spørsmål et utall ganger og NHD har nesten svart deg like mange. Du har fått en diagnose som nhd er enig i at stemmer, er ikke det nok? Prøv og lytt til svarene du for hos NHD og behandleren din istenfor å spørre det samme spørmålet om og om igjen. Ønsker deg alt vel og håper du finner ut av det.

Skrevet

SMIR: Har ikke du stilt lingnende spørsmål et utall ganger og NHD har nesten svart deg like mange. Du har fått en diagnose som nhd er enig i at stemmer, er ikke det nok? Prøv og lytt til svarene du for hos NHD og behandleren din istenfor å spørre det samme spørmålet om og om igjen. Ønsker deg alt vel og håper du finner ut av det.

NHD sier bare at jeg skal holde kjeft. Det var jo et godt råd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...