Gjest heyheymymy Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Ikke riv hverandre i stykker. Fred på jord og i morgen er det søndag. Smiler 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 ''heyheymymy'' Neil Young? Ha en fin dag du og, og husk å slå på Nrk1! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 ''heyheymymy'' Neil Young? Ha en fin dag du og, og husk å slå på Nrk1! Er du gal! Hvem i svarte ønsker å se på noe som helst fra operahuset? Kunne ikke falt meg inn i et sinnsykt øyeblikk engang! 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Er du gal! Hvem i svarte ønsker å se på noe som helst fra operahuset? Kunne ikke falt meg inn i et sinnsykt øyeblikk engang! JEG! Sitter og doler foran tv med nrk1 nå:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Er du gal! Hvem i svarte ønsker å se på noe som helst fra operahuset? Kunne ikke falt meg inn i et sinnsykt øyeblikk engang! Eg har storkost meg i to timer nå, bortsett fra når de har sluppet til middelmådigheter som Ingrid Bjørnov. Ja, eg _er_ gal! :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Er du gal! Hvem i svarte ønsker å se på noe som helst fra operahuset? Kunne ikke falt meg inn i et sinnsykt øyeblikk engang! Det er faktisk ganske mange som gjerne ser på noe fra operaen. De fleste i min omgangskrets blant annet. -men bevares, jeg respekterer jo at ikke du kunne tenke deg det. Respekterer du at jeg liker klassisk musikk og opera? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Det er faktisk ganske mange som gjerne ser på noe fra operaen. De fleste i min omgangskrets blant annet. -men bevares, jeg respekterer jo at ikke du kunne tenke deg det. Respekterer du at jeg liker klassisk musikk og opera? Absolutt;) Liker både opera og klassisk musikk selv, dog i små doser....Men det er mye annet jeg vil se og oppleve før operahuset og opera, altså! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Eg har storkost meg i to timer nå, bortsett fra når de har sluppet til middelmådigheter som Ingrid Bjørnov. Ja, eg _er_ gal! :-) Gale mennesker har det godt, sies det;) 0 Siter
Montmartre Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 JEG! Sitter og doler foran tv med nrk1 nå:-) Jeg har gått glipp av hele moroa og er litt lei meg for det. 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Eg har storkost meg i to timer nå, bortsett fra når de har sluppet til middelmådigheter som Ingrid Bjørnov. Ja, eg _er_ gal! :-) Jeg digger Ingrid Bjørnov også. Har sett hennes show Til Elise og kost meg glugg ihjel:-) Så det går an å like begge deler:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Jeg digger Ingrid Bjørnov også. Har sett hennes show Til Elise og kost meg glugg ihjel:-) Så det går an å like begge deler:-) Jada, men nå er det ballett! *hysj* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Jeg har gått glipp av hele moroa og er litt lei meg for det. Neida, de driver på enda! 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Jada, men nå er det ballett! *hysj* Ballett = ekstra god tid til doling! ;-) Musikken hører man jo lell;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Jada, men nå er det ballett! *hysj* Du, den talen til Jens nå nettopp: På slutten der minnet han meg om fortelleren i Karius og Baktus! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Du, den talen til Jens nå nettopp: På slutten der minnet han meg om fortelleren i Karius og Baktus! ;-) Smukkejens klarte seg bra han, fomla litt med papirene men det er lov i en slik sammenheng. Karius & Baktus hm... 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Smukkejens klarte seg bra han, fomla litt med papirene men det er lov i en slik sammenheng. Karius & Baktus hm... Ja, når han sa "kjære - - - alle- - sammen - - Gratu-ler-er -- med da-gen! da var han like staccato som han fortelleren som sier "men hvor-dan - går - det - med - Jens?" ;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Er du gal! Hvem i svarte ønsker å se på noe som helst fra operahuset? Kunne ikke falt meg inn i et sinnsykt øyeblikk engang! Nemmen Hidi da:-) Så var det dette med respekt for andre igjen da... Selv om du ikke har noen interesse av operahuset, så kan vel andre ha det? Jeg er heller ikke storveis interessert i opera, men hadde på fordi én jeg kjenner var med og sang der, og oppdaget at det var endel morsomme og bra innslag:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg digger Ingrid Bjørnov også. Har sett hennes show Til Elise og kost meg glugg ihjel:-) Så det går an å like begge deler:-) Når Ingrid viste hvordan det vil høres ut i operaen når klimaendringene virkelig har fått gjort sitt, var kostelig. Lo så jeg gråt her jeg satta:-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Når Ingrid viste hvordan det vil høres ut i operaen når klimaendringene virkelig har fått gjort sitt, var kostelig. Lo så jeg gråt her jeg satta:-) Ja, jeg lo enda mer da jeg så den 'live' på showet hennes:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Nemmen Hidi da:-) Så var det dette med respekt for andre igjen da... Selv om du ikke har noen interesse av operahuset, så kan vel andre ha det? Jeg er heller ikke storveis interessert i opera, men hadde på fordi én jeg kjenner var med og sang der, og oppdaget at det var endel morsomme og bra innslag:-) Jeg måtte bare erte fra meg litt, vet du;)) Har respekt for alle som er geniunt interessert i opera! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.