Gå til innhold

Ha en fin lørdag alle sammen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du gal! Hvem i svarte ønsker å se på noe som helst fra operahuset?

Kunne ikke falt meg inn i et sinnsykt øyeblikk engang!

Eg har storkost meg i to timer nå, bortsett fra når de har sluppet til middelmådigheter som Ingrid Bjørnov.

Ja, eg _er_ gal! :-)

Det er faktisk ganske mange som gjerne ser på noe fra operaen. De fleste i min omgangskrets blant annet.

-men bevares, jeg respekterer jo at ikke du kunne tenke deg det. Respekterer du at jeg liker klassisk musikk og opera?

Annonse

hidi, the scorpion

Det er faktisk ganske mange som gjerne ser på noe fra operaen. De fleste i min omgangskrets blant annet.

-men bevares, jeg respekterer jo at ikke du kunne tenke deg det. Respekterer du at jeg liker klassisk musikk og opera?

Absolutt;)

Liker både opera og klassisk musikk selv, dog i små doser....Men det er mye annet jeg vil se og oppleve før operahuset og opera, altså!

Eg har storkost meg i to timer nå, bortsett fra når de har sluppet til middelmådigheter som Ingrid Bjørnov.

Ja, eg _er_ gal! :-)

Jeg digger Ingrid Bjørnov også. Har sett hennes show Til Elise og kost meg glugg ihjel:-)

Så det går an å like begge deler:-)

Annonse

Smukkejens klarte seg bra han, fomla litt med papirene men det er lov i en slik sammenheng.

Karius & Baktus hm...

Ja, når han sa "kjære - - - alle- - sammen - - Gratu-ler-er -- med da-gen!

da var han like staccato som han fortelleren som sier "men hvor-dan - går - det - med - Jens?" ;-)

Nemmen Hidi da:-) Så var det dette med respekt for andre igjen da... Selv om du ikke har noen interesse av operahuset, så kan vel andre ha det?

Jeg er heller ikke storveis interessert i opera, men hadde på fordi én jeg kjenner var med og sang der, og oppdaget at det var endel morsomme og bra innslag:-)

Jeg digger Ingrid Bjørnov også. Har sett hennes show Til Elise og kost meg glugg ihjel:-)

Så det går an å like begge deler:-)

Når Ingrid viste hvordan det vil høres ut i operaen når klimaendringene virkelig har fått gjort sitt, var kostelig. Lo så jeg gråt her jeg satta:-)

hidi, the scorpion

Nemmen Hidi da:-) Så var det dette med respekt for andre igjen da... Selv om du ikke har noen interesse av operahuset, så kan vel andre ha det?

Jeg er heller ikke storveis interessert i opera, men hadde på fordi én jeg kjenner var med og sang der, og oppdaget at det var endel morsomme og bra innslag:-)

Jeg måtte bare erte fra meg litt, vet du;))

Har respekt for alle som er geniunt interessert i opera!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...