studmuffin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 for hva andre synes om meg hele tiden og det spiser meg opp! Jeg er så opptatt av at alt å alle skal like meg og det er utrolig slitsomt. Spesielt etter å ha tatt meg en fest får jeg skikkelig fylleangst som varer i flere dager. Pga at alkoholen forsterker angsten slik så drikker jeg svært sjelden alkohol. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne angsten for det er jo utrolig slitsomt å gå rundt å ha det slik... Har gått på SSRI før pga panikk angst og det gjør jeg ikke igjen. Jeg har hatt denne angsten siden tenårene (er nå 25 år..) og den er der i perioder, noen ganger verre enn andre. Det rare er at jeg er ikke redd for å prate i store forsamlinger eller for å ta ledelsen/kommandoen i en gruppe. Kan ofte tenke og analysere tingene jeg har sagt i ettertid om jeg har sagt noe dumt osv men generelt sett så plager ikke dette meg... Akkurat i dag er angsten ille fordi jeg var på fest på fredag. Har Vival liggende, kan dette fungere til å ta bort litt av angsten? Vival har aldri fungert på meg før men det skal vel ta bort den verste angsten og tankene for en liten stund? Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget men det hadde vært fint å få noen gode tips og råd.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303923-s%C3%A5-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg vet ikke så veldig mye om fylleangst, men jeg vil tippe at den ikke blir noe bedre av at man har angst fra før av. Kan du ta kontakt med fastlegen din? Du sier at du ikke vil prøve ssri igjen, men kanskje en annen type kan hjelpe deg? Noen har også stor nytte av Lyrica f.eks 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303923-s%C3%A5-redd/#findComment-2465689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.