Gjest Lillerulle Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Den 5. april sendte jeg et brev til legen min hvor jeg spurte om å få begynne på Nardil. I dag forsøkte han å ringe meg, men pga. min telefonskrekk tok jeg den ikke, men turte å ringe tilbake nå i ettermiddag. Han var da opptatt og jeg venter på at han skal ringe opp igjen. Tror dere det er et godt tegn at han ringer meg nå? Har legetime i slutten av mnd. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Det er sikkert et godt tegn det...på at legen bryr seg. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Jeg vet ikke om det er godt tegn eller ikke. Han kunne vel like gjerne ringt deg for å fortelle at du ikke kan starte på den medisinen som at du kunne? Men - hvorfor skulle man ikke få lov til å begynne på denne Nardil, er det et slags benzodiazepin? 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Det betyr kanskje at han vil innkalle deg til en samtale for å diskutere om du skal begynne på Nardil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.