Gå til innhold

brev til behandler.

Gjest ville du gjort det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke igjen

Dette spørsmålet kommer opp med jevne mellomrom, og spørsmålsstillerne får i all hovedsak bare positive ilbakemeldinger om folk som har gjort det og blitt positivt møtt. Derfor er vel sannsynligheten stor for at du også vil bli positivt møtt om du gjør det.

Selv må jeg likevel beklageligvis si at jeg også har gjort det - men vokter meg nøye før jeg gjør det igjen. Det ble ikke tatt godt opp i det hele tatt, og behandler hadde overhodet ikke sansen for at jeg tok kontakt utenom timen (selv om han jo kan lese et brev akkurat når han vil, eller la være å lese det for den del, så jeg forstår det ikke)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304206-brev-til-behandler/#findComment-2468151
Del på andre sider

Annonse

Gjest ville du gjort det?

Dette spørsmålet kommer opp med jevne mellomrom, og spørsmålsstillerne får i all hovedsak bare positive ilbakemeldinger om folk som har gjort det og blitt positivt møtt. Derfor er vel sannsynligheten stor for at du også vil bli positivt møtt om du gjør det.

Selv må jeg likevel beklageligvis si at jeg også har gjort det - men vokter meg nøye før jeg gjør det igjen. Det ble ikke tatt godt opp i det hele tatt, og behandler hadde overhodet ikke sansen for at jeg tok kontakt utenom timen (selv om han jo kan lese et brev akkurat når han vil, eller la være å lese det for den del, så jeg forstår det ikke)

"Det ble ikke tatt godt opp i det hele tatt, og behandler hadde overhodet ikke sansen for at jeg tok kontakt utenom timen "

Det var det jeg også tenkte tenkte på :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304206-brev-til-behandler/#findComment-2468180
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...