Gå til innhold

brev til behandler.

Gjest ville du gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet et litt langt brev til behandleren min om viktige ting som jeg ønsker å ta opp neste gang. Er det okei å sende det? Er det en sjanse for at h*n vil lese det og forberede seg til neste gang, eller er det bare dumt?

Videoannonse
Annonse
hidi, the scorpion
Skrevet

Det er _ikke_ dumt, men meget klokt! Noen ganger er det lettere å uttrykke seg skriftelig, og man får med seg alt man vil si;)

Regner ikke med at du sendte en hel avhandling;)

Gjest Saigon
Skrevet

Jeg synes dette er en kjempe fin idè og jeg synes absolutt at du skal sende det til behandleren din slik at behandleren din får vite hvordan du tenker om ting.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er ikke dumt,det har jeg gjort mange ganger og ofte får man mer ned på papiret enn man klarer å få ut muntlig.

Gjest velvilja
Skrevet

Jeg har flere ganger skrevet brev til behandler og de har alltid blitt positivt motatt. Det er smart og gir inntrykk av at du er motivert for behandling.

Gjest ikke igjen
Skrevet

Dette spørsmålet kommer opp med jevne mellomrom, og spørsmålsstillerne får i all hovedsak bare positive ilbakemeldinger om folk som har gjort det og blitt positivt møtt. Derfor er vel sannsynligheten stor for at du også vil bli positivt møtt om du gjør det.

Selv må jeg likevel beklageligvis si at jeg også har gjort det - men vokter meg nøye før jeg gjør det igjen. Det ble ikke tatt godt opp i det hele tatt, og behandler hadde overhodet ikke sansen for at jeg tok kontakt utenom timen (selv om han jo kan lese et brev akkurat når han vil, eller la være å lese det for den del, så jeg forstår det ikke)

Skrevet

Dette spørsmålet kommer opp med jevne mellomrom, og spørsmålsstillerne får i all hovedsak bare positive ilbakemeldinger om folk som har gjort det og blitt positivt møtt. Derfor er vel sannsynligheten stor for at du også vil bli positivt møtt om du gjør det.

Selv må jeg likevel beklageligvis si at jeg også har gjort det - men vokter meg nøye før jeg gjør det igjen. Det ble ikke tatt godt opp i det hele tatt, og behandler hadde overhodet ikke sansen for at jeg tok kontakt utenom timen (selv om han jo kan lese et brev akkurat når han vil, eller la være å lese det for den del, så jeg forstår det ikke)

"Det ble ikke tatt godt opp i det hele tatt, og behandler hadde overhodet ikke sansen for at jeg tok kontakt utenom timen "

Det var det jeg også tenkte tenkte på :(

Skrevet

Min behandler blir oppriktig glad når jeg skriver og lar henne lese det. Synes det ofte er vanskelig å få frem hva jeg tenker og mener verbalt og slike brev hjelper henne veldig i forstå.

Gjest imzedimze
Skrevet

skriv brev, men lever i timen, ikke send i posten?:)

Skrevet

Kan du nevne for å behandler at du har skrevet et sånt brev? Og spørre om h*n kan lese det før neste time?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...