Gå til innhold

ja, dette er meg!!

Anbefalte innlegg

Gjest gynterko
Skrevet

Herregud! Enten er du en meget syk person, ellers så er dette en utrolig dårlig spøk.

Hvis det er så at du mishandler og misbruker barn seksuelt, så skaff deg hjelp!!! Uansett hva barn gjør, så fortjener de ikke å bli slått eller mishandlet på andre måter eller misbrukt!!!

Hadde du gjort det der mot min sønn, åhhh!!! Som du skulle fått, fy faen!

Ble skikkelig provosert av innlegget ditt, selv om jeg egentlig tror du er en drittunge i tenåra et sted, som trodde du var morsom da du skrev innlegget, mens du egentlig bare er motbydelig!!

Det er ikke en spøk.

Skrevet

Nå har jeg lest gjennom alle innleggene her, og det jeg sitter igjen med er inntrykket av at det er skrevet KUN for å provosere. Det er dårlig skrevet, akkurat som om 'gynterko' er litt redd for at skrivestilen skal kunne gjenkjennes.

Om jeg skal svare litt saklig på dette, så må det være at et barn på tolv måneder absolutt ikke lærer av å bli ristet eller slått. Jeg har selv ei lita ei på to år (blir to om ei uke), og det er nå først at hun skjønner hva vi forteller henne. For et år siden kunne hun ikke en gang å gå.

Jeg har hatt våkenetter hvor jeg har vært så utslitt og fortvilet over at jeg ikke har fått sove, at jeg har ristet litt i ungen og bedt henne tie stille, eller snakket litt for hardt til henne, ja. Men det gjorde ungen bare enda mer urolig, og hun roet seg ikke før jeg la henne ned og snakket rolig til henne. Jenta mi blir redd når hun merker at folk er oppfarende eller stresset og merker at folk forandrer seg, og slik er det vel med de fleste andre barn også.

Hva i alle dager er det en så liten unge har gjort deg, som får deg til å bli så sint at du slår (selv om jeg ikke tror på at det er sant?!). Barn lærer ikke på den måten i det hele tatt, man må ta dem for seg, sette seg ned og forklare HVORFOR det var galt. De må skjønne sammenhengen, ellers blir det ikke bedre i det hele tatt.

Fysisk straff lærer barna bare at det er lov til å slå, og de kan risikere å bli 'problembarn' som ikke oppfører seg noe bedre når de selv blir foreldre...

jeg ønsker deg virkelig GOD bedring,søk hjelp,din forskrudde..

Gjest Mulberry
Skrevet

Jeg snakker av erfaring, da jeg både er blitt misbrukt som liten og slått i tidligere forhold.

Skjønner ikke du at når du slår barna, så blir de enda verre??

De tier kanskje stille en liten stund, men de fatter ikke hvorfor du slår og de fleste barn skriker enda mer hvis du slår dem.

Så små barn fortjener en bedre start på livet enn slag og kjeft.

Jeg ble skikkelig flau på stranda en dag da jeg tok litt for hardt i armen på sønnen min når han pøblet skikkelig! Det ble overhodet ikke bedre... Han hylte så høyt han kunne: "Auuu mamma det gjorde VOOONDT!! Du må ikke gjøre sånn!"

Så vræla han i en halvtime til.

Enten blir barna oppfarende og hissige, ellers blir de utrygge og nervøse.

Hvorfor vil du et annet menneske noe så vondt?

Når det gjelder å "øve seg", foreslår jeg at du kjøper deg ei "oppblåsbar sexdukke" i steden. De kan du kjøpe anonymt på nettet.

De får du mer ut av, for de protesterer ikke når det gjør vondt, det er ikke straffbart og du skader ikke psyken dens.

I tillegg er de designet for å føles deilige å kysse og ha sex med.

Et lite barn skal vokse opp en gang og kommer garantert til å få vrangforestillinger til et bra sexforhold etter å ha blitt misbrukt, noe du faktisk gjør, tro det eller ei.

Jeg blåser lang mars i legoen og festene, jeg er snart 30 og leker fortsatt med lego. Jeg har t.o.m. skrevet en artikkel om hvor bra det er for voksne å leke litt med lego i blant.

Når det gjelder festing, er vel det opp til enhver? Noen liker å feste, andre ikke. Enser et visst "festpress" der du bor.

Men please: lek med så mye lego du vil, men siden du faktisk er midt i mellom voksen og barn i alder, syns jeg du bør ta skrittet nærmere den voksne siden nå.

Dvs: La barna nyte livet som barn og hold deg til noen på din egen alder.

Har du forsøkt å ha det hyggelig med ungene? Ta med niste ut på et pledd og leke med lego sammen med de? Duplo f.eks.?

Eller kanskje det å passe unger ikke er noe for deg? Du må jo like å passe dem, for å være egnet til det.

Jeg innrømmer selv at jeg liker ikke andres unger! Derfor unngår jeg å passe de, for da slipper jeg konflikter med det.

Hvis du ikke forstår de tingene jeg forsøker å fortelle deg her, foreslår jeg at du tar kontakt med en psykolog. Fordi hvis du ikke tar deg sammen på egen hånd, trenger du hjelp til å gjøre det. For ta deg sammen, det MÅ du.

Du kan nemlig ikke fortsette sånn. Det er høyst ulovlig, motbydelig og meget straffbart.

Du vil en vakker dag bli tatt og straffet for det. 90% av verdens befolkning vil si det samme som meg, så det er ingen tvil om hva som er riktig, ikke sant?

Så, hva velger du?

Skrevet

Håper du brenner i h......

Fy! Du er vemmelig.

Hvorfor skriver du dette her?

Hvis dette har et snev av virkelighet over seg, vet jeg at barnas mor snart får vite om dette!

Personen som du beskriver er for liten og ynkelig til å be om hjelp for sine pervere tanker.

Lek med legoen din du. Det høres veldig koselig ut. De andre tankene dine skal du bare se på som sykdom. Slike tanker bærer bare galt avsted.

Gjest (Anonymous)
Skrevet

Håper du brenner i h......

Fy! Du er vemmelig.

Hvorfor skriver du dette her?

Hvis dette har et snev av virkelighet over seg, vet jeg at barnas mor snart får vite om dette!

Personen som du beskriver er for liten og ynkelig til å be om hjelp for sine pervere tanker.

Lek med legoen din du. Det høres veldig koselig ut. De andre tankene dine skal du bare se på som sykdom. Slike tanker bærer bare galt avsted.

Min teori er at det er ikke

for ingen ting at dette mennesket skriver på psykiatriforumet.

Det er kanskje et rop om hjelp!

Jeg er sikker på at denne personen er fortvilet over

disse "handlingene" og

har kanskje ingen andre å

betro seg til.

Et veldig ensomt menneske som

har selskap i legoen og føler

seg tryggere i "barnsligheten"

Men : det skal selvføgelig ikke gå ut over uskyldige barn. De kan bli ødelagt, ja

for livet.

Og denne personen ødelegger

for seg selv også hvis dette

vedvarer.

Jeg anbefaler å snakke med

lege/psykolog/psykiater.

Det som kan bli den største

redningen er om denne personen

kan bli glad i,forelske seg i

en på samme alder.

Det er medisin!

Og tilslutt så synes jeg mange

av disse innleggene ikke er

noe oppløftenede på en person

som absolutt trenger hjelp.

Og jeg vet at personen vil

gjøre noe med dette snarest,

hun har jo allerede "tilstått"

på dette forum.

Og da er hun et lite stykke.

Og som sagt : lek med lego og

dropp fester men la for guds

skyld la barna i fred!!

Hilsen en fra helsesektoren.

Skrevet

Mener dere seriøst at jeg skriver dette for å provosere?!?! Det gjør jeg da ikke! Og hvorfor iallverden skulle jeg det? Dessuten går det ikke ant å sette seg ned å snakke en 12 månedeer gammel gutt til fornuft! Han kan verken gå eller si noe annet enn "nei" og "ja". Og hvorfor skulle jeg lyve om å slå barn egentlig?? når jeg tenker meg om er det kanskje ikke alltid like bra da. Dessuten, hvor kommer denne dildoen inn da? Jeg er ikke SÅ pervers da! herregud for en gjeng.

Jo, det er faktisk mulig å snakke fornuft til ettåringer! Hvordan jeg vet det? Jo, fordi jeg har hatt tre av dem selv!

Barna må lære å forstå sammenhenger, og selv om de er små, så skjønner de utrolig mye mer enn man er klar over.

Spør bare en som nettopp har lært å gå om å gå og hente et eller annet, skoene sine ute i gangen, for eksempel. Ungen gjør det faktisk, vet akkurat hvor de er.

Unger som ser noen slå, eller de som selv blir slått, lærer selv å slå. De skjønner ikke at det er galt, for det nytter ikke å lære dem teorien, og ikke følge den i praksis selv! Ungene tar etter det de ser andre gjør, og spesielt de voksne og søskene - altså de som står dem nærmest.

Dessuten har ikke du noen som helst rett til å ta tak i noen unger i det hele tatt, og iallefall ikke de som ikke er dine egne! Det er ikke lov å slå. Du kan bli anmeldt og straffet for det, og du kan ødelegge barnets liv.

Men det har vel ikke du IQ nok til å forstå sammenhengen av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...