Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en sammenheng mellom psykoser og viljestyrke? Kan viljestyrken bli "ødelagt" av å ha vært psykotisk en eller flere ganger?

Videoannonse
Annonse
Gjest lurerpådetjeg
Skrevet

Jeg lurer på det samme, Det heter seg jo å ha en psykoselidelse. og jeg sliter med konsentrasjon, tiltak, Virker som det er en lidelse man har, ikke bare rester av en psykotisk historie. Det er vel her de negativer symtomene viser seg Som en stbilt dårlig funksjonsevne. Med fullstendtig mangel på tiltak.

Men hva som er kuren mot dette vet jeg ikke, Krav og press virker i hverfall mot sin hendikt, og gjør meg om mulig ennå dårligere

Skrevet

Jeg lurer på det samme, Det heter seg jo å ha en psykoselidelse. og jeg sliter med konsentrasjon, tiltak, Virker som det er en lidelse man har, ikke bare rester av en psykotisk historie. Det er vel her de negativer symtomene viser seg Som en stbilt dårlig funksjonsevne. Med fullstendtig mangel på tiltak.

Men hva som er kuren mot dette vet jeg ikke, Krav og press virker i hverfall mot sin hendikt, og gjør meg om mulig ennå dårligere

Kjenner meg igjen jeg. Skulle ikke være overrasket heller, om jeg har negative symptomer som du sier. Jeg har vært psykotisk i tre perioder. Eller alle de jeg har snakket med (i psykiatrien) har vært forsiktige med å konkludere, men altså om man tror man har drukket springvann som har vært dopet ned av universitetet, og deretter lobotomert av forskerene fordi jeg er til fare for andre, da er man vel sikkert psykotisk.

Jaja. Da var det livet over.

Skrevet

Det er sant... det er sant... jeg er helt ødelagt.

Ikke rart i at antidepressiva ikke har hjulpet - jeg har prøvd 3 typer.

Nå skal jeg ut å spasere, og tenke gjennom denne katastrofen. Så snakkes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...