Gjest urolig datter Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 moren min er 49 år nå. hun har alltid vært en rastløs kvinne,er sta ,hører på ingen, manipulerer faren min for sine egne interesser!. har forandret seg mest i de siste ti årene.etter at døtrene giftet seg.da problemene begynte en etter en. hun tenker på seg ,kan til og med ofre familiemedlemer ,bare ukjente være fornøyd med henne og nevne henne godt.har hatt familie problemer med svigersønner og deres familier, kan forandre seg brått over natta ,når hun finner noe nytt,interessant for henne,og blir vårt fiende hvis vi tar avstand fra og ikke er enige med henne. hun har en tendens til å ikke gjøre noe med problemene med det første ,men tar alt inn i hjertet og samler og samler til et punkt der hun eksploderer og ødelegger all forhold,nå for tiden er hun agressiv og angriper sin menighet for å være uærlige,dumme mennesker i hele verden, men en annen menighet som hun ikke kjenner så godt er perfekt og vi må følge etter henne,nå er hun blitt vårt fiende på dette punktet. hun har vært gjennom en nervesammenbrudd for noen årsiden etter ytre påkjenninger, opplevelser fra mindre furnuftige svigersønner og deres familier. fikk medisin mot depresjon,men sluttet med dem etter hvert.nå er hun tilbake som før og bilr sint hvis vi nevner lege,eller værst psykologi. hun har energi til å være en 15 åring ,danser, drikker for å sove noen ganger, er helt det motsatte til faren min. han har gitt opp kampen mot henne for lengst, for å slippe problemer og krangling. hun har til og med gitt ordre til oss (barna) å ikke si til fjerne vennene hennes at vi er døtrene hennes ,hun er for ung til å ha voksne barn som jeg på 33år. det er slittsomt å være med henne .forholdet til alle er ansrengt og urolig, alle blir beskylt for en eller annet. er så impulsiv, og ikke pålitelig lenger,noen ganger drømmer om ting og tror at det er sant! sier familiens hemligheter til fremmede og så skylder på oss etterpå. hun kan ikke sitte hjemme og drive med noe rolig ,har ingen hobby heller ,bare gå ut og danse og drikke,men hvis noen sier at det er upassende ,da får hun sammenbrudd og blir syk! jeg er bekymret for henne og familien, vet ikke om hun lider av en psykisk problem eller er det bare hennes personlighet å være sånn! !!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304310-er-moren-min-manisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.