Gå til innhold

Pekkaline!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du :) Våren ja, jeg har ikke lagt skjul på at den er velkommen hehe. Det er sååå hærlig. Tenker det ble fint med stemorsblomst :) Jeg har liksom sådd inne jeg, men skal det gå så sakte tro...ser såvidt en cm spire noen få steder hmm... Kan jo kjøpe ferdige om det ikke går :)

I dag setter vi opp forteltet til campingvognen, så følelsen inni meg er ubeskrivelig hehe. Har en blomsterkasse der borte også, den må jeg få plantet i :) Vi var ute i går i sola, flott i le av vinden.Tulipanene kommer seg raskt nå de også. Fikk solgt unna ei jolle som tok opp plass her, så nå er det hagen sin tur. Det er en fryd!!

Her ligger litt småting som må kastes ja, tomme baller og slikt. Og et kattehus må "ta kvelden". Det er godt med alt som blir gjort :) Koselig at du tenkte på meg. Ja, det er VÅR! :) Nyt dagene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304331-pekkaline/#findComment-2468972
Del på andre sider

Hei du :) Våren ja, jeg har ikke lagt skjul på at den er velkommen hehe. Det er sååå hærlig. Tenker det ble fint med stemorsblomst :) Jeg har liksom sådd inne jeg, men skal det gå så sakte tro...ser såvidt en cm spire noen få steder hmm... Kan jo kjøpe ferdige om det ikke går :)

I dag setter vi opp forteltet til campingvognen, så følelsen inni meg er ubeskrivelig hehe. Har en blomsterkasse der borte også, den må jeg få plantet i :) Vi var ute i går i sola, flott i le av vinden.Tulipanene kommer seg raskt nå de også. Fikk solgt unna ei jolle som tok opp plass her, så nå er det hagen sin tur. Det er en fryd!!

Her ligger litt småting som må kastes ja, tomme baller og slikt. Og et kattehus må "ta kvelden". Det er godt med alt som blir gjort :) Koselig at du tenkte på meg. Ja, det er VÅR! :) Nyt dagene!

Herlig! :0)

Så dere har vogn, så heldige!

Vi er også på jakt etter det, men bare ei billig som vi skal ha med på festival..Mye bedre enn telt! Hvertfall i regn...

Deilig sol i dag også, men litt mer vind. Må nok ut en tur snart!!

Fant forresten en flått på gulvet her en dag, så nå er den sesongen i gang..

Ha en kjempe fin dag :0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304331-pekkaline/#findComment-2469138
Del på andre sider

Herlig! :0)

Så dere har vogn, så heldige!

Vi er også på jakt etter det, men bare ei billig som vi skal ha med på festival..Mye bedre enn telt! Hvertfall i regn...

Deilig sol i dag også, men litt mer vind. Må nok ut en tur snart!!

Fant forresten en flått på gulvet her en dag, så nå er den sesongen i gang..

Ha en kjempe fin dag :0)

Det er greit med egen camping som man kan dra med på festival ja, lykke til. Hørte om en til 80tusen i går, men det var vel drøyt?

Katta vår har hatt flott i mange uker. Den er ganske sikkert en magnet for de ekle dyra, har ikke sett på maken. Vi smører også med slik olje som skal forhindre flott..... Jepp takk, ha en god dag du også :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304331-pekkaline/#findComment-2469143
Del på andre sider

Det er greit med egen camping som man kan dra med på festival ja, lykke til. Hørte om en til 80tusen i går, men det var vel drøyt?

Katta vår har hatt flott i mange uker. Den er ganske sikkert en magnet for de ekle dyra, har ikke sett på maken. Vi smører også med slik olje som skal forhindre flott..... Jepp takk, ha en god dag du også :)

He, he, tenkte mer ei vogn til UNDER 10 000 ;0)

Ps: Du kan få kjøpt dråper til katten hos dyrlegen, de er geniale!

Og virker hele sommeren!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304331-pekkaline/#findComment-2469145
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...