Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest velvilja

Jeg er ganske ny her på DOL og prøver å gjøre meg kjent med forumene her. Henger naturlig nok mest på psykiatri, for jeg er et psykt menneske:)

Jeg er hun som skriver masse merkelige dikt...(er litt feig og bruker andre signaturer av og til...)

Jeg synger joik også da:) he he

Jeg synes det er mange trivelige mennesker her og trives godt. Kjenner meg ofte igjen i andres problematikk og ser det er mange her som har masse fine tips og tanker å fare med!

Skal prøve å beholde balanse i livet og ikke bli helt avhengig, men dette er en fin plass å lufte litt tanker om saker og ting, så det blir nok til at jeg stikker hodet innom her litt for ofte:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304436-hei-p%C3%A5-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...