Gå til innhold

Angst eller psykose?

Anbefalte innlegg

Gjest swinging

Jeg har hatt endel sterke angstanfall som jeg ikke vet om er i grenselandet til psykosen eller er "bare angst".

For noen dager siden satt jeg i bilen i garasjen i 2-3 timer fordi jeg ikke turde gå ut. Jeg trodde at hvis jeg gikk ut ville jeg gå i stykker, alle verdens mennesker ville suge livskraften ut av meg.Følelsen av den sterke angsten var helt virkelig, samtidig som at jeg med fornuften sa til meg selv at dette ikke var rett. Men følelsene tok kontrollen. Jeg klarte ikke komme ut av det før mannen min kom fra jobb og konkret tok meg ut av situasjonen.

Slike anfall har det vært flere av og det føles jo somom jeg er i et levende mareritt.

Jeg har ellers en bipolar lidelse og går på Lithium og orfiril. Jeg er alikevel i en ganske ustabil fase mellom sterk uro og hypomani.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30452-angst-eller-psykose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...