Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest herregud, ass

Hva mener du med "negativt ladet"?

Du er negativ hele tiden. Slutt å terpe på begrensningene i ditt liv, se heller på mulighetene du har! Det er nok flere enn du tror. Jeg ønsker deg et godt liv, og jeg ønsker å se deg skrive om en gledelig hendelse eller betraktning hver dag. Kan du det? Det vil spre glede blant oss alle! *klem*

Annonse

Gjest velvilja

Jeg vet hva du snakker om. Jeg hadde det sånn før...

Jeg var så vant til å gå til terapi, og det var ca de eneste gangene jeg virkelig snakket med et medmenneske. Så det ble vanskelig å se når det passet og når det ikke passet å snakke personlig om sykdom og sånt.

Jeg husker da jeg ble veldig opptatt av at jeg hadde fått diagnose (endelig...) og sa til det til en venn av meg neseten rett foran kompisene hans... He he... litt hemmet kanskje.....

Jeg ble alt for åpen og snakket mye om priv liv på jobb og med fjerne bekjente.

Men det har gått seg litt til nå.

Jeg må fortsatt være litt bevisst og sånn da, på hva jeg sier og når. Må liksom tenke etter om jeg virkelig kan stole på dette mennesket, om hun/han har delt moe personlig med meg også.

Og om det rett og slett passer og si det der og da...

Man blir jo ofte egosentrisk av å være syk da.

Det er jo helt normalt :)

Du får tenke litt på hva du vil med livet ditt...

Jeg vet det ikke er enkelt og du blir frustrert og til tider desperat.

Du er jo enda ung da...

Jeg er 27 år nå.

Det er aldri for sent å bli frisk.

Ja vel. På tide å roe med spammingen, og gå seg en tur ut? Så lenge du er negativt ladet vil ingenting ordne seg for deg.

God tur ut i finværet. Det gjør det sikkert godt.

La nå SMIR få lov til å skrive innlegg her på meldinger da, det fikk h*n jo beskjed om. Ligge unna psyk en stund og det har h*n vært flink til å gjøre. Du klarer å hoppe over ETT nick til ETT fora?

Jeg er ikke negativ. Det er alle andre som lyver om sin egen lykke, fordi det er deres måte å karre til seg litt sosial prestisje.

Så skal du ikke begynen å dra alle over én kam. Du fokuserer veldig på de negative tingene, og å si at alle andre lyver om sin positivitet er bare for dumt.

Jeg har selv ting jeg sliter med, men jeg fokuserer ikke utelukkende på dette, men søren heite meg så mange innlegg jeg kunne ha skrevet om dagen om mine begrensninger og negative tanker. Men jeg velger å tenke på det positive - (ikke overdrive disse)... I dag har jeg klart å rydde i kvitterringsskuffen vår, og er kjempestolt!! Og hvis du mener at det er en overdrivelse av det positive for å vinne sosial status?? Å klare å rydde i noen papirer?? Nope, men det gleder meg.

Skjønner at du er syk og alt det der, men vet du at du har skrevet rundt 80 innlegg her siden du fikk forbud mot å skrive på Psykiatri? Jeg er drittlei av å se nicket ditt på annethvert innelgg på 100-nyeste hver gang jeg sjekker.

H*n har holdt seg unna psykiatri som h*n fikk beskjed om og holdt seg itl meldinger, så la nå personen fortsette med det da... Det er søren meg ikke verre å se nicket til SMIR annenhver gang på 100 nyeste enn å se "Per Sundnes" på 3/4 av innleggene fredag kveld!

Nei, men du er enig i at jeg har litt rett? At vi ofte egentlig er negative og ser dystert på ting, men unnlater å gi uttrykk for dette på grunn av at det er upopulært?

Hva er poenget med å la seg styre av andre? Slipp løs ditt indre vesen, sier jeg.

Kanskje delvis, men jeg må også si at jeg for MIN EGEN del velger å fokusere på det positive fordi dette får meg lettere gjennom dagene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...