Gå til innhold

Vektøkning og antipsykotika

Anbefalte innlegg

Gjest Mohikaneren
Skrevet

signerer på at spinning fungerer, jeg gikk ned 18 kg med antipsykotikafedme med spinning (og noe step, og aerobic)

vel og merke dette etter at jeg hadde sluttet på disse medisinene da.

Er det jeg er redd for, at det ikke skal funke så lenge jeg går på det. Har lest noen som har skrevet at det er nesten umulig å gå ned mens man går på dem...

Får forsøke med meds først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det jeg er redd for, at det ikke skal funke så lenge jeg går på det. Har lest noen som har skrevet at det er nesten umulig å gå ned mens man går på dem...

Får forsøke med meds først.

Jeg kjenner to som det siste året begge har klart å gå ned ganske mye i vekt tiltross for ganske omfattende medisinering.

Den ene bruker både zyprexa og litium (samt en del andre medikamenter), og den andre abilify. Så det er mulig for de fleste å gå ned i vekt til tross for medikamenter.

Gjest Mohikaneren
Skrevet

Jeg kjenner to som det siste året begge har klart å gå ned ganske mye i vekt tiltross for ganske omfattende medisinering.

Den ene bruker både zyprexa og litium (samt en del andre medikamenter), og den andre abilify. Så det er mulig for de fleste å gå ned i vekt til tross for medikamenter.

Ja, jeg må bare forsøke og håpe på at det går fint. Det nytter vel ikke å vente i tilfelle det ikke er noen vits i....

Var jo oppløftende at noen har klart å gå ned på zypreksa, abilify gikk jeg automatisk ned av fordi jeg hadde mindre vann i kroppen.

Takk for svar. Jeg får høre på deg, som sier at det nytter! :-)

Ha en riktig fin kveld frosken.

Skrevet

Rart du sier det, psykomotorikeren jeg går til snakket om det i dag. Spinning to dager i uken. Får forsøke det etterhvert.

Sykler jo mye ute da, trives veldig godt med det.

Hun skulle hjelpe meg med kosthold, snakke om det og sånn. Håper det blir bra :o)

Takk for råd.

Om du sykler mye ute burde jo det holde og det er jo bedre for helse å trene utendørs slik at man i tillegg kan få frisk luft. Spinningtimer er veldig intese, isåfall de for de mer trente. Beina går som trommestikkere!

Gjest D*lilith
Skrevet

Nei, de må bort, for jeg mistrives fælt med kroppen min for tiden. Ble så passiv av psykosen, men nå er jeg mer aktiv, og da skal kiloene bort!

Lykke til med det du også dlillith! :o)

Takk for det : )

Ja kiloene de skal bort her også.

Gjest Mohikaneren
Skrevet

Om du sykler mye ute burde jo det holde og det er jo bedre for helse å trene utendørs slik at man i tillegg kan få frisk luft. Spinningtimer er veldig intese, isåfall de for de mer trente. Beina går som trommestikkere!

Det er jo så godt å være ute når det er sol også, så får jeg komme meg på spinning når det blir dårligere i været tror jeg :-)

Ha en fin dag tjohei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...