Gå til innhold

Nodrop til Frosken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Uffda, det hadde ikke jeg heller likt ,)

Hvor lenge skal du amme den lille trollungen? Skjønner godt du er desperat etter å gjøre noe usunt...;)

Jeg er singel og skeier ut en gang i uken, he, he. Og så røyker jeg da....Ellers er jeg også forferdelig sunn!

;)

tenkte aa holde paa noen mndr til....men problemet er at helt bortsett fra manglende alkohol, saa er det altfor mye sunnhet her naa...

Annonse

hidi, the scorpion

tenkte aa holde paa noen mndr til....men problemet er at helt bortsett fra manglende alkohol, saa er det altfor mye sunnhet her naa...

Ikke lett å råde en ammende kvinne til å finne på noe tull;)

Gled deg til den dagen som puppen igjen er din, og på alt du kan gjøre da....;)

Gjest Liza i London

Ikke lett å råde en ammende kvinne til å finne på noe tull;)

Gled deg til den dagen som puppen igjen er din, og på alt du kan gjøre da....;)

har faktisk lurt litt paa aa begynne aa ta flysertifikat ( ikke si det til frosken!!)

Det er vel egentlig ikke saa veldig usundt, men ihvertfall spennende

hidi, the scorpion

har faktisk lurt litt paa aa begynne aa ta flysertifikat ( ikke si det til frosken!!)

Det er vel egentlig ikke saa veldig usundt, men ihvertfall spennende

Ja, det er alt vi trenger...! Liza som ikke bare gjør kjøring utrygt, nå vil hun pige med opp i luften;)

Nei, jeg tør ikke fortelle det til frosken, er du gal!

Gjest Liza i London

Ja, det er alt vi trenger...! Liza som ikke bare gjør kjøring utrygt, nå vil hun pige med opp i luften;)

Nei, jeg tør ikke fortelle det til frosken, er du gal!

Fordelen med fly er at man ikke behover aa lukeparkere.

Mht kjoeringen min, saa er den sterkt overdrevet og svertet her paa DOL. Riktignok har jeg rasket med meg div fra fortau etc ( aldri fotgjengere) men det har alltid vaert parkeringen som liksom...well, hm.

Men alvorlig da, bare tenk paa den frihetsfoelelsen...bare du og luften og ditt lille fly...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...