Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig at du tenker på meg da =)

Godt du tipset meg forresten, sist jeg sjekket meldinger da var der så mange innlegg fra SMIR at jeg gikk meg helt vill..Hehe..

Jeg snakket med legen i går igjen, men han hadde ikke fått svar på prøvene.. (arg! alt tar så lang tid)...

Ellers så virket ikke pillene jeg fikk, så jeg sliter litt med smerter og må hele tiden passe meg så jeg ikke øker for mye blodtrykket..

Legen er totalt "lost" når det gjelder å kommunisere, så jeg har ikke fått noe ny med. som kan hjelpe, og vet heller ikke hva annet jeg skal gjøre. Så nå nyter jeg bare dagene i solen, og observerer forandringer..

Vurderer å ta en tur til en annen lege, så jeg kan få en ekg og litt info.. Men, skal se litt utover uken om ikke svaret dukker opp. =)

Hvordan går det med deg da?

Må ikke kjøre så langt at du får mye trøbbel med nakken nå da! =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304608-loralei/#findComment-2472116
Del på andre sider

Så hyggelig at du tenker på meg da =)

Godt du tipset meg forresten, sist jeg sjekket meldinger da var der så mange innlegg fra SMIR at jeg gikk meg helt vill..Hehe..

Jeg snakket med legen i går igjen, men han hadde ikke fått svar på prøvene.. (arg! alt tar så lang tid)...

Ellers så virket ikke pillene jeg fikk, så jeg sliter litt med smerter og må hele tiden passe meg så jeg ikke øker for mye blodtrykket..

Legen er totalt "lost" når det gjelder å kommunisere, så jeg har ikke fått noe ny med. som kan hjelpe, og vet heller ikke hva annet jeg skal gjøre. Så nå nyter jeg bare dagene i solen, og observerer forandringer..

Vurderer å ta en tur til en annen lege, så jeg kan få en ekg og litt info.. Men, skal se litt utover uken om ikke svaret dukker opp. =)

Hvordan går det med deg da?

Må ikke kjøre så langt at du får mye trøbbel med nakken nå da! =)

Treghet er jo typisk når man virkelig trenger hjelp... Du får slappe av så godt du kan og i allefall nyte disse soldagene masse. Håper de finner det ut snart da....

Jeg skal ikke kjøre langt nei, for jeg merker en minste lille tur, men det går greit eh... :) Musikk er deilig, så jeg kjøper den nok. Gøy med noe nytt :)

Jeg har sittet her til og fra siden kl åtte vel nå, og da er det på tide å gjøre noe fornuftig. Men bare litt, skal støvsuge og sette på ny kaffe, så skal jeg rigge meg til i sola.

Jeg tenker noen ganger på folk her fra forumet som har noe på gang, og da må jeg mase litt hehe. Lag deg en god dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304608-loralei/#findComment-2472131
Del på andre sider

Treghet er jo typisk når man virkelig trenger hjelp... Du får slappe av så godt du kan og i allefall nyte disse soldagene masse. Håper de finner det ut snart da....

Jeg skal ikke kjøre langt nei, for jeg merker en minste lille tur, men det går greit eh... :) Musikk er deilig, så jeg kjøper den nok. Gøy med noe nytt :)

Jeg har sittet her til og fra siden kl åtte vel nå, og da er det på tide å gjøre noe fornuftig. Men bare litt, skal støvsuge og sette på ny kaffe, så skal jeg rigge meg til i sola.

Jeg tenker noen ganger på folk her fra forumet som har noe på gang, og da må jeg mase litt hehe. Lag deg en god dag :)

hehe.. samme her.. Lov å mase litt, eller ser det vel ikke på som masing. bare hyggelig når noen bryr seg vettu =)

Nå sitter jeg å venter på min sjåff. så skal jeg hente noen papir på legekontoret som skal fraktes videre til NAV. Så skal jeg handle litt, og DA blir det kaffe å sol på terrassen =D =D =D

Satt ute noen timer i går, å fikk jammen meg en del farge, så nå skal det slikkes sol noen timer mer i dag....

(prøve å få fin farge til sjekkerunden på Riksen.. hihi...)

Du får kose deg og nyte cd'n.. =)

Vi chattes..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304608-loralei/#findComment-2472135
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...