Gjest profile Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei, Noen som har erfaring med "token economy"? (Vet ikke hva dete heter på norsk). Jeg leste om det i en bok og tenkte at jeg kansje kunne forsøke å benytte det til selvhjelp. Jeg er i en skolesituasjon og sliter med at jeg ikke er flink til å si noe på eget insiativ. Dersom noe spør meg direkte svarer jeg jo, men ellers er jeg svært tilbakeholden med å si noe. Jeg tenkte at jeg kansje kunne lage meg et system der jeg gir meg poeng for alt jeg sier og etterhvert en belønning om jeg klarer å si mye. Høres dette fornuftig ut? Jeg lurer på om en kan administrere et slik system selv eller om det må være en utenforstående som gjør det? Trenger også forslag til hva jeg kan bruke som "token" og belønning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304621-token-economy/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.