Gå til innhold

Hvordan finne ut om man har negative symptomer?

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man finne ut om man har negative symtomer? Jeg mener, disse symptomene kan jo minne om symptomer ved depresjon. Det kan sikkert være mange andre ting og.

For min del dreier det seg om inaktivtet og isolering.

Hvis man har hatt flere psykoser, er det sannsynlig at man har negative symptomer om man f.eks. er veldig inaktiv og isolerer seg fra omverdenen?

Fortsetter under...

Gjest D*lilith

Jeg var på gruppa i dag,og da tok jeg opp akkuratt dette med negative symptomer,men ble ikke så mye klokere da,de mente der at det kunne være en del av sykdommen,men det kunne også være en depresjon....så jeg tror ingen kan svare på det der.

Gjest D*lilith

Kanskje NHD kan svare. =)

Jeg har prøvd 3 antidepressiva, uten effekt. Skulle tro det utelukket depresjon, egentlig.

Synd det skal være så vanskelig. Hadde vært fint å hatt en ordentlig svar...

Ja det hadde det,men tror ingen vet hva det kommer seg av,ikke NHD heller og da kan han ikke svare.

Kanskje vi må finne ut hva det er selv...foressten behandlerene nevnte medisiner i dag,for å roe tankekjøret og slik at jeg fikk sove skikkelig om natta...typisk.

Gjest lurerpådetjeg

Ja det hadde det,men tror ingen vet hva det kommer seg av,ikke NHD heller og da kan han ikke svare.

Kanskje vi må finne ut hva det er selv...foressten behandlerene nevnte medisiner i dag,for å roe tankekjøret og slik at jeg fikk sove skikkelig om natta...typisk.

''Ja det hadde det,men tror ingen vet hva det kommer seg av,ikke NHD heller og da kan han ikke svare.''

Kunne jo alikevel vært veldig ok om han svarte det han vet. Mener å ha lest et sted at negative symptomer er på grunn av hjerneskade, og da er det jo ikke håp tror jeg. Håper jeg husker feil.

Gjest D*lilith

''Ja det hadde det,men tror ingen vet hva det kommer seg av,ikke NHD heller og da kan han ikke svare.''

Kunne jo alikevel vært veldig ok om han svarte det han vet. Mener å ha lest et sted at negative symptomer er på grunn av hjerneskade, og da er det jo ikke håp tror jeg. Håper jeg husker feil.

Nei da er det vel ikke noe håp,uff...

Enig i at han kunne svart det han vet,hvis han vet noe da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...