Gå til innhold

opp og ned og lite energi

Anbefalte innlegg

Gjest samyina

hei. har diagnosen angst, sosial og panik og er depprimert. føler det at jeg alltid har veldig sårbar og redd for avvisning og kritik. bruker 15 mg cipralexmedisin for deppresjon men jeg føler jeg har alltid lite energi og trøtt og deppresjon er opp og ned mye og hver dag og vært svingninger sånn kanskje to måneder. lurer på om noen kan si hvorfor? Tak

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304778-opp-og-ned-og-lite-energi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ripsnips

Kanskje er det ikke rette medisin for deg, eller kanskje har du for lav dose.. Jeg fikk best effekt på 20mg.

hei,

kjenner meg igjen i det.jeg har også akkurat de samme diagnosene.synes også det går veldig mye opp og ned fra dag til dag,eller fra time til time.men jeg skal også øke fra 10 til 20 mg nå.så får se om det gir en bedre effekt da..men jeg vet ikke hvorfor det er sånn.medisinen virker vel ikke på alle kanskje..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...