Gå til innhold

Er det en form for angst?

Anbefalte innlegg

Jeg er trett, føler meg uttappet, vil helst sove, indre uro, føler det strammer seg rundt

meg. Depresjonen sniker seg mer og mer innpå meg.

Jeg har vært en del ute i dag, og det var godt, men det gir seg ikke likevel. Når trettheten overmanner meg, orker jeg ingenting. Blir igjen selvdestruktiv.

Jeg ble litt for engasjert i innleggene om sykemelding p.g.a. mine egne erfaringer.

Selv prøvde jeg litt for lenge for å unngå sykemelding ,helt til jeg ikke hadde noe valg og måtte gi meg.

Jeg tror at den uroen jeg nå har kan være reaksjoner på at jeg ble litt for engasjert.

Skal det så lite til, og hva kan jeg gjøre med det?

Hvis jeg ikke klarer å komme ut av det reaksjonsmønsteret er jeg redd for at jeg aldri kommer til å bli frisk. Kan dette være en form for angst?

Jeg er så redd for at depresjonen skal få overtaket på meg gjen. Hva skal jeg

gjøre for å stoppe det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304813-er-det-en-form-for-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...