Gå til innhold

Følelser er noe dritt (obs! dagbokinnlegg).

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Jeg sliter fordi jeg er den jeg er, gjør og sier som jeg gjør. Rett og slett fordi jeg ikke takler mine egne, vonde, dumme følelser. Jeg har opplevd både vold og ene med det andre, og det har jeg taklet fint. Men slike følelser, - nei det sliter meg ut. Hvorfor er det sånn :-( Jeg får det ikke til å rime i hele tatt.

Tenk på alle de som har det langt verre, de som opplever krig og elendighet, de som sulter og som virkelig får kjenne det på kroppen. Så sitter jeg her og har en dårlig dag fordi jeg ikke takler dumme følelser. Er jeg bortskjemt som bor i Norge?

Unnskyld. Det måtte bare ut.

Fortsetter under...

Huffda!

Kjenner til dette, men

Gir deg herved en liten "bot":

positivt selvsnakk i 10 min!

Vet det ikke er lett, men prøv!

(det er så lett å tenke på alt dumt man gjør, men om du leter litt er det helt sikkert noe bra du har gjort også...!)

Lykke til!!

Gjest D*lilith

Følelser kan være nokså slitsomme de...

Det at du bor i Norge kan jo ikke du noe for,men tenker noen ganger sånn jeg også "Hva klager jeg etter,når det er så mye elendighet i verden",men det er jo lite vi kan gjøre med det,og vi bor jo her....

Gjest Jente31

Takk for deres innspill, det hjalp mye å få lettet på trykket, få ut litt av "gørra". Det går mye bedre nå, jeg skiftet fokus- bort fra meg selv og utover til det som skjer rundt meg.

Det "verste" (les: det beste) er at det faktisk hjelper.. det er ikke alltid lett, men det er en treningsak, og det vil ta tid..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...