Gjest cern Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Har brukt sovemedisin i ca 1 år daglig hovedsakelig flunipam 1 mg, men har nå gått over til 5 mg apodorm for å seponere. Hvor lenge og hvordan bør jeg seponere? Og er bråseponering/ "cold turkey" farlig etter mitt forbruk eller bare ubehagelig? Håper på svar:) 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Ikke at jeg er noen ekspert, men i ditt tilfelle ville jeg brukt 5, eller 10 mg Apodorm noen netter til hjernen hadde "glemt" Flunipam. Og deretter fjernet 1/4 tablett i uka. "Cold Turkey" er veldig ubehaglig, og kanskje ikke det beste å anbefale. Lurest å trappe ned, da blir det mindre ubehagelig. Hvor lang tid du vil bruke kan du jo ta litt på "feelinga" underveis. 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hva er "cold turkey?" Jeg brukte også Flunipam lenge, over 3mnd og 2 mg fast. Jeg bråseponerte og fikk problemer med å regulere pusten. Det var ubehagelig men jeg valgte alikevell å "stå han av". 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Bruk 5 mg i 2 uker. Deretter 5 mg hver annen kveld i 2 uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.