Gå til innhold

Nyttegjøring


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Glimtipper

    14

  • frosken

    8

  • cathlin

    2

  • Bookworm

    2

Gjest sett fra siden

Jeg skal legge det frem på nettopp den måten du beskriver der. Hvis psykologen er uenig i dette stemmer og bør være fokus så er det jo bare å vurdere hva vedkommende har å si, og eventuelt spørre etter en annen om det ikke virker bra. Men jeg viser i alle fall at jeg tar initiativ, og da kan det jo hende de er villige til å gi meg en psykolog. Og jeg tror jeg har nytte av en psykolog, for en form for behandling vil jeg ha, og gruppesamtalene funker ikke da jeg uansett ikke liker å dele ting med folk som ikke er fagpersoner og/eller det er flere av.

Takk skal du ha, var fint å få litt hjelp til å strukturere tankene.

Lykke til, nå er du på rett vei. Du er ganske oppegående når du selv ser at en psykolog kanskje kan hjelpe deg.

Når du får en psykolog så må du være åpen for hva denne sier, ikke diagnoster selv, det er en mening med det h*n gjør. Får h*n deg til å føle deg down, så er det for å få frem de sidene ved deg, eller de tankene du har. Husk, du er verdifull.

Bare fint om jeg var til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hei SMIR ,

Redaksjonen har kommet frem til at vi ikke ønsker at du bruker dol de nærmeste to ukene. Vår vurdering er at din bruk av dol snarere vil kunne forverre dine symptomer enn å være til hjelp for deg. Av den grunn ber vi deg ta en pause frem til 12.mai.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohikaneren

Hei SMIR ,

Redaksjonen har kommet frem til at vi ikke ønsker at du bruker dol de nærmeste to ukene. Vår vurdering er at din bruk av dol snarere vil kunne forverre dine symptomer enn å være til hjelp for deg. Av den grunn ber vi deg ta en pause frem til 12.mai.

Mvh

Men jeg smir og glimtipper skulle jo se en film i dag, og diskutere den på dol etterpå, betyr dette at smir ikke får lov å delta i den da? Det er jo en "frisk" bruk av dol vil jeg si.....da ble det ingen "film" avtale da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SMIR ,

Redaksjonen har kommet frem til at vi ikke ønsker at du bruker dol de nærmeste to ukene. Vår vurdering er at din bruk av dol snarere vil kunne forverre dine symptomer enn å være til hjelp for deg. Av den grunn ber vi deg ta en pause frem til 12.mai.

Mvh

Det synes jeg er en dårlig ide akkurat nå.

Jeg og SMIR har en avtale om å se en film i kveld, så snakke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøndertøusa

Hei SMIR ,

Redaksjonen har kommet frem til at vi ikke ønsker at du bruker dol de nærmeste to ukene. Vår vurdering er at din bruk av dol snarere vil kunne forverre dine symptomer enn å være til hjelp for deg. Av den grunn ber vi deg ta en pause frem til 12.mai.

Mvh

Det syns jeg var dårlig timing fra dere!

Smir, Glimtipper og en til har avtale om å diskutere film i kveld, i steden for diagnostiske spm.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enig med Webmaster

Det synes jeg er en dårlig ide akkurat nå.

Jeg og SMIR har en avtale om å se en film i kveld, så snakke om det.

Og så? Er man utestengt, så er man utestengt. Kan ikke gi slike folk lillefingeren ("Ok, du får lov til å diskutere filmen, men ikke noe mer"), tar de hele hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Men jeg smir og glimtipper skulle jo se en film i dag, og diskutere den på dol etterpå, betyr dette at smir ikke får lov å delta i den da? Det er jo en "frisk" bruk av dol vil jeg si.....da ble det ingen "film" avtale da?

Bruk MSN eller lignende. Mail finnes også.

DOL er ingen chattekanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk MSN eller lignende. Mail finnes også.

DOL er ingen chattekanal.

Selvfølgelig kan vi det.

Men akkurat nå som SMIR tar et positivt steg for å bruke DOL mer konstruktivt, så blir han utestengt. Det synes jeg er unødvendig. Han sier selv han føler seg ensom uten DOL, at han ikke vet hva annet han skal diskutere enn sykdommen sin og grublingen. Og nå fant vi noe "normalt" å snakke om, som han fant positivt. Hvorfor stenge han ute da? Hvorfor ikke vente og se hvordan det går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøndertøusa

Selvfølgelig kan vi det.

Men akkurat nå som SMIR tar et positivt steg for å bruke DOL mer konstruktivt, så blir han utestengt. Det synes jeg er unødvendig. Han sier selv han føler seg ensom uten DOL, at han ikke vet hva annet han skal diskutere enn sykdommen sin og grublingen. Og nå fant vi noe "normalt" å snakke om, som han fant positivt. Hvorfor stenge han ute da? Hvorfor ikke vente og se hvordan det går?

Helt enig med deg Glimtipper:-)

Var trist at de skulle sette ned foten akkurat i dag, når dere hadde planen klar:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Glimtipper:-)

Var trist at de skulle sette ned foten akkurat i dag, når dere hadde planen klar:-(

Og jeg synes jaggu med det var på tide....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Selvfølgelig kan vi det.

Men akkurat nå som SMIR tar et positivt steg for å bruke DOL mer konstruktivt, så blir han utestengt. Det synes jeg er unødvendig. Han sier selv han føler seg ensom uten DOL, at han ikke vet hva annet han skal diskutere enn sykdommen sin og grublingen. Og nå fant vi noe "normalt" å snakke om, som han fant positivt. Hvorfor stenge han ute da? Hvorfor ikke vente og se hvordan det går?

Enig,det var dårlig gjort akuratt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D*lilith

Bruk MSN eller lignende. Mail finnes også.

DOL er ingen chattekanal.

Mange som chatter her da,og nå som han endelig skulle diskutere noe utenom sykdommen,dårlig gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Selvfølgelig kan vi det.

Men akkurat nå som SMIR tar et positivt steg for å bruke DOL mer konstruktivt, så blir han utestengt. Det synes jeg er unødvendig. Han sier selv han føler seg ensom uten DOL, at han ikke vet hva annet han skal diskutere enn sykdommen sin og grublingen. Og nå fant vi noe "normalt" å snakke om, som han fant positivt. Hvorfor stenge han ute da? Hvorfor ikke vente og se hvordan det går?

Avgjørelsen er tatt av hensyn til ham selv. Vi ønsker ikke at dol brukes på en sykdomsforsterkende måte.

Synes bruk av msm og tilsvarende er en god løsning dersom dere vil diskutere film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avgjørelsen er tatt av hensyn til ham selv. Vi ønsker ikke at dol brukes på en sykdomsforsterkende måte.

Synes bruk av msm og tilsvarende er en god løsning dersom dere vil diskutere film.

Ok, vi må bare akseptere det. Jeg er ikke uenig i avgjørelsen, synes bare den kom på et litt merkelig tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohikaneren

Bruk MSN eller lignende. Mail finnes også.

DOL er ingen chattekanal.

Vi har ingen kontakt utenom dol, det vet du også.

Forøvrig benyttes det som chattekanal av svært mange. Jeg synes timingen her er elendig.

Andre gis stort spillerom både den ene og den andre veien, mens noen får utestengelse den dagen man har en avtale.

Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chatting ?

Bruk MSN eller lignende. Mail finnes også.

DOL er ingen chattekanal.

Synes Bustebeia og mora2 bruker forumet som chattekanal også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Bustebeia og mora2 bruker forumet som chattekanal også jeg.

Vi skriver til hverandre ja, men som regel alltid på meldings forumet. Og det står jo at er lov!

''Meldinger

Dette forumet er en oppslagstavle for dem som ønsker å gratulere hverandre med fødselsdager, barnefødsler eller legge igjen andre "personlige" meldinger. ''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrende...skjønner ikke prioriteringen til tider

Hei SMIR ,

Redaksjonen har kommet frem til at vi ikke ønsker at du bruker dol de nærmeste to ukene. Vår vurdering er at din bruk av dol snarere vil kunne forverre dine symptomer enn å være til hjelp for deg. Av den grunn ber vi deg ta en pause frem til 12.mai.

Mvh

så SMIR er til skade,hva da med f.eks jølsen????det er vel mye mer sårende enkelete av de kommentarene h*n har!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...