Gå til innhold

Uroligheter, depresjon og søvnvansker

Anbefalte innlegg

Gjest Famliefaren

Hei, jeg er en mann på 33år som har problemer med angst og depresjoner. Utad blant venner og kollegaer fungerer jeg som alle andre, og får gode tilbakemeldinger både fra venner og kollegaer. Jeg har en god jobb og oppnår gode resultater der. Har også drevet med toppidrett i over 20 år og trener fremdeles 5-6 ti,er i uken. Problemet mitt er at jeg har snakket med lege om angts og depresjoner, og fikk skrevet ut Cipralex. dette gikk jeg på i 2 år uten noen særlig god effekt. Bivirkninger som f.eks. nedsatt sexlyst og søvnproblemer er noen av de få. Dette er noe som tærer på familien, og jeg er rett og slett rådløs. Siste perioden har jeg drevet med litt selvmedisinering ved bruk av valium som får meg til å kunne bla. sove bedre og slippe unne bla. suicidale tanker. Jeg kjenner meg selv så pass godt at jeg ville aldri gått så langt, men tankene plager meg. Har du noen råd du kan gi meg? Takker for hjelpen

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...