Gå til innhold

Elkjøp og returrett

Anbefalte innlegg

Gjest angrer på kjøp
Skrevet

Jeg har et produkt for personlig pleie som jeg ønsker å returnere til elkjøp. De har jo 30 dagers returrett:

''Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og spill+film som har brutt embalasje. Husk å ta med kvittering.''

Spørsmålet er egentlig: tar de imot elektriske tannbørster ol. som ikke svarte til forventningene? Eller kan man si at man angrer kjøpet?

Fortsetter under...

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke veldig greie på det, men ville tro det bare gjelder nye, ubrukte, varer.

Skrevet

Siden den ikke svarer til forventingene, regner jeg med at du har prøvd den. Da vil jeg neppe tro at du vil få byttet den igjen. Hvilke forventningen har man til en tannbørste da??

Hadde det derimot vært en feil på den, ville du fått ny vare, eller pengene tilbake...

Gjest rister på hodet
Skrevet

Tuller du? Forventer du at du skal få levert en brukt elektrisktannbørste tilbake? Ærlig talt!

Gjest Er det muuuulig??
Skrevet

Jeg har kjøpt en dildo. Den svarer ikke helt til forventningene. Tror du jeg får byttet den?

Gjest Elextra
Skrevet

Tuller du? Forventer du at du skal få levert en brukt elektrisktannbørste tilbake? Ærlig talt!

Det må være lov å spørre :)

Annonse

Gjest mandolina
Skrevet

Er tannbørsten ubrukt og i original emballasje, som ikke har vært åpnet, så får du sikkert pengene tilbake.

Hilsen

Gjest ikke så brysk, da
Skrevet

Det kunne jo hende? Det finnes jo de matvarebutikker som tar inn mat som ikke svarer til forventningene, så...

Gjest angrer på kjøp
Skrevet

Nå er det ikke snakk om en tannbørste, men det ble brukt som eksempel. Hva med en føhner, rettetang eller sånn dame-hårfjerner-ting f.eks? Litt kjipt å bruke 500 kr på si en rettetang når den er ræva.

Gjest angrer på kjøp
Skrevet

Jeg har kjøpt en dildo. Den svarer ikke helt til forventningene. Tror du jeg får byttet den?

Om innstillingene ikke virker, så kanskje?

Det er da ikke jeg som har "30 dagers returrett om du ikke er fornøyd med varen"-garanti, men Elkjøp. Så da lurte jeg på hva som går inn under den garantien. Er det så rart da? Som skrevet i et annet innlegg så gjelder det ikke en tannbørste, det ble bare brukt som eksempel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...