Gå til innhold

sliter psykisk mht. barnefar.

Anbefalte innlegg

Gjest rådløs mor. 2b

jeg har ikke fått bli glad i sønnen min fra starten av, da barnefaren gjorde alt for at jeg ikke skulle ha det bra. både før å etter fødselen. jeg fikk en fødselsdepresjon som jeg ikke har fått proffesjonell hjelp for.nå er sønnen min 2 år å jeg sliter med å være den moren jeg gjerne vil være. mye dårlig samvittighet å mange håpløse tanker. jeg blir jo aldri kvitt faren til barnet mitt. men han ødelegger for min mulighet til å være den mammaen jeg ønsker å være, jeg prøver å ta meg sammen hele tiden, men det ender som regel med at jeg kommer kjapt ned i 'kjelleren' igjen. dette er slitsomt å trenger noen råd. sliter veldig når barnet blir vanskelig, det erakkurat som om alle de vonde tingene som har skjedd tidligre blir kanstet over meg på en gang. har du noen tanker om hva jeg kan gjøre, eller om hvorfor jeg reagerer slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305257-sliter-psykisk-mht-barnefar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...