Gå til innhold

Hidi!


Gjest Liza i London

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

jammen, i luften trenger man ikke lukeparkere!!!!

Og en velsignelse er nå det, men så mye annet man trenger å tenke på i luften, bortsett fra looper, man må lande blant annet, treffe landingsstripen etc etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    29

  • skal

    29

  • vanilje

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest xbellax

Ja, jeg er veldig flink til å vinke og skal tilogmed klare å mikse drinker! Tror skal og bella også synes det er greit med sertifikatet, at du har det altså, ikke myndighetene...

*godt fornøyd med oppgaven sin*

Du er også redd for å fly ja? Jeg og.. Loch Ness, fly, og kosser. Finnes ikke noe verre i denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

man er jo ikke bare i luften da, man skal jo opp og ned også.................. og det er jo tross alt trafikk der oppe og!

Men ikke saa tett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Og en velsignelse er nå det, men så mye annet man trenger å tenke på i luften, bortsett fra looper, man må lande blant annet, treffe landingsstripen etc etc

Egentlig skal man ikke tenke, det bare forstyrrer! Manb skal nyte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Du er også redd for å fly ja? Jeg og.. Loch Ness, fly, og kosser. Finnes ikke noe verre i denne verden.

Ikke redd i store rutefly, men ville vært skrekkslagen i et småfly...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Ikke redd i store rutefly, men ville vært skrekkslagen i et småfly...

Gud, rutefly er jo skrekkelig, men det pleier å fungere fint med rødvin har jeg funnet ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Egentlig skal man ikke tenke, det bare forstyrrer! Manb skal nyte....

Det var vel det jeg var redd for.....! Bare nyte, wiii som det går unna, oj som det går nedover, noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Det var vel det jeg var redd for.....! Bare nyte, wiii som det går unna, oj som det går nedover, noe i den duren.

Vet du om det er helikopter hun skal prøve? Herregud stakkars sensorer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

..ienhver traad med flere enn tre innlegg hvor jeg mister retningssansen og ikke aner hvem og hvor jeg svarer.

Altsaa, hvor er vi naa?

Ang innlegget om at vi burde bruke mail el l..frosken skrev at min mentale helse led under at jeg ikke deltok i meningslose diskusjoner. ( Naa er jo denne meningsfull da, men likevel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Det var vel det jeg var redd for.....! Bare nyte, wiii som det går unna, oj som det går nedover, noe i den duren.

men hidi dah, er du pessimist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

..ienhver traad med flere enn tre innlegg hvor jeg mister retningssansen og ikke aner hvem og hvor jeg svarer.

Altsaa, hvor er vi naa?

Ang innlegget om at vi burde bruke mail el l..frosken skrev at min mentale helse led under at jeg ikke deltok i meningslose diskusjoner. ( Naa er jo denne meningsfull da, men likevel...)

Men.. miste?... Du har jo _aldri_ hatt retningssans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Gud, rutefly er jo skrekkelig, men det pleier å fungere fint med rødvin har jeg funnet ut av.

Det eneste jeg vet er når flyvertinnene insisterer på å gi deg vodka, så bør svømmevesten tas på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...