Mann781365381172 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 For 2 år siden fjernet jeg kirurgisk en tvilling i halebeinsområdet.. Jeg hadde gått i 6-7 år med denne da jeg har mer eller mindre legeskrekk... Da hadde denne spredd seg kraftig, og det ble et større kirurgisk inngrep... Men i ettertid har det vært veldig bra i halebeinsområdet, men jeg mistenker at det kanskje har spredd seg til andre områder... Nå sitter jeg med en byll som kommer og går på pungen... Den er utrolig vond når den er der, og blir nesten på en størrelse med en golfball... Kommer ut gulbrun verkemasse når det går hull på den etter en ukes tid.. Har prøvd å stikke hull på den med en desinfisert nål selv, men kommer ikke helt inn.. Det gjør jo vondt å stikke seg selv med en nål i pungen lissom.. Den kommer og går.. Nå er den på max igjen nesten(golfball), og klarer nesten ikke å gå eller sitte... Spørsmålet mitt da... Kan dette være spredning av den gamle cysten, eller er dette noe helt annet? Mann78 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305280-problemer-i-forbindelse-med-tvilling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.