Gjest den"ekte"terminimai Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg har i de dramatiske debattene om fødsel de siste dagene brukt et annet nick enn mitt registrerte. En eller annen driver nå og poster innlegg under dette nicket uten at det er meg. Håper dette lar seg ordne opp i. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Tror de ønsker å plage meg nå;( Gidder ikke å verdige de med svar, så gir de seg nok... 0 Siter
Gjest teminim. Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 hidi, the scorpion skrev (På 30.4.2008 den 17.01): Tror de ønsker å plage meg nå;( Gidder ikke å verdige de med svar, så gir de seg nok... hva skjer? 0 Siter
Gjest snartnyttnick:) Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 hidi, the scorpion skrev (På 30.4.2008 den 17.01): Tror de ønsker å plage meg nå;( Gidder ikke å verdige de med svar, så gir de seg nok... Beklager. Det er mulig det var meg som forvirret deg! Jeg sa jo jeg skulle skifte nick og så skrev jeg til deg som terminus og teminemi! Argh.. dette blir jo bare surr. Må få en slutt på det. så: Jeg bruker ikke termin-nicket fra nå av! Alt som ligner på term er IKKE meg:) så møtes vi sikkert med neste korsvei:) takk for all støtte:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 snartnyttnick:) skrev (På 30.4.2008 den 17.11): Beklager. Det er mulig det var meg som forvirret deg! Jeg sa jo jeg skulle skifte nick og så skrev jeg til deg som terminus og teminemi! Argh.. dette blir jo bare surr. Må få en slutt på det. så: Jeg bruker ikke termin-nicket fra nå av! Alt som ligner på term er IKKE meg:) så møtes vi sikkert med neste korsvei:) takk for all støtte:) Bare koselig Ønsker fremdeles å vite...! Føl fri til å gi meg et hint om det skulle passe... Masse lykke til, TERMINIMAI! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.