Gå til innhold

Vil bare være *meg*


Nedia

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare være meg!!!! Men hvem er jeg egentlig???? Ei mislykka jente som ikke takler livet sitt, takler nesten ingen ting. *sukk* Later som og later som og later som.... Det eneste jeg vil er at noen skal riste meg, spørre hvordan jeg har det, riste enda mere, kreve et ærlig svar. Men vennene mine har begynnt å trekke seg unna.... Ikke så rart egentlig... Vanlig syn å se Nedia alt for full på fest, liggende på gulvet å grine... De stabler meg opp og ber meg tørke tårene, så går de sin vei. Ingen skjønner noen ting, men så forteller jeg ingenting heller da.... Jeg vil bare være glad. Vil være som de andre. Men jeg er ikke som de andre. Vennene mine vil ikke dø, de vil ikke bli dødstynn, de vil ikke skade og pine seg selv, de vil ikke gi opp livet, de vil leve.... Jeg sitter bare her og venter på å dø. 17 åringer skal ikke sitte og vente på å få dø..... Skulle ønske jeg kunne ta plassen til noen som skal dø, noen som har lyst til å leve. Jeg fortjener ikke å få leve, for jeg bringer ingenting godt med meg. Jeg bare lager klur... Svikter familien, svikter vennene mine og aller mest JEG SVIKTER MEG SELV.

Men hvordan skal jeg kunne stole på noen, når jeg ikke en gang stoler på meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger å snakke med noen.Hva med å begynne med helsesøster.Jeg tror faktisk du venter for mye av dine venner.

I din alder er det bare enkelte som har

overskudd og styrke til å klare

venner med så store problemer

som du har.

Men du trenger nok

heller i første omgang noen voksne å prate med.Barn og unges

kontakttelefon kan være aktuelt.

Kirkens SOS er også døgnåpent.

Dessuten kan du skrive mer her.

Uannsett søk mer hjelp!

Søk denne på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom fram en tåpelig setning i mitt siste innlegg:Søk denne på nettet.På nettet kan du få

informasjon.Men jeg tror du vil få best hjelp ved å kontakte en

lege eller helsesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Sundgot-Borgen

KJære Nedia

Jeg forstår av ditt innlegg at du nå har det veldig vanskelig. Håper du klarer å formidle disse tankene hos din terapeut slik at du på sikt kan få oppleve gleden ved å være til. Lykke til videre!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen, Forsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...