Gå til innhold

Hva er det fineste guttenavnet du vet?


Gjest Guttemams

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    4

  • laban

    2

  • Mrs. Wallace

    2

  • Widder

    2

Gjest Spekepølse

Hehe, slikt har jeg ikke tenkt på siden jeg va 10-12år og skrev i mine skolevenner-bøker.

Kan ikke si at jeg lenger har noen ide eller oppfatning av hvilke navn som er "finere" enn andre:) Navn er alltid knyttet til mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest støttekontakt til en

Hehe, slikt har jeg ikke tenkt på siden jeg va 10-12år og skrev i mine skolevenner-bøker.

Kan ikke si at jeg lenger har noen ide eller oppfatning av hvilke navn som er "finere" enn andre:) Navn er alltid knyttet til mennesker.

Ask Andreas og Alexander Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest guttemams

Liker dere Amund? Har mest lyst på Lavrans, men forslaget stemmes ned både av far og søsken.. Andre alternativer er Theo, Håvard og Tord. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dere Amund? Har mest lyst på Lavrans, men forslaget stemmes ned både av far og søsken.. Andre alternativer er Theo, Håvard og Tord. Hva tenker dere?

Tord er fint!

Vår topp 10 liste var

Mats, Håkon, Trygve, Hans, Mathias, Olav, Joakim, Ludvig, Sindre, Sondre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

De fineste guttenavnene jeg vet er:

Sigurd, Erling, Erland, Ola, Harald, Håvard, Olav, Johan, Johannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Liker dere Amund? Har mest lyst på Lavrans, men forslaget stemmes ned både av far og søsken.. Andre alternativer er Theo, Håvard og Tord. Hva tenker dere?

Amund er nydelig, Håvard også. Theo liker jeg ikke så godt - det er en forkortelse. Tord er helt greit.

Lavrans blir for spesielt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Liker dere Amund? Har mest lyst på Lavrans, men forslaget stemmes ned både av far og søsken.. Andre alternativer er Theo, Håvard og Tord. Hva tenker dere?

Av disse liker jeg bare Håvard ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

De fineste navnene mine er selvfølgelig de som mine to gutter bærer *S*.

Glemt er tvilen vi hadde før de endelig fikk sine navn. Nå kunne de jo ikke hett annet *S*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dere Amund? Har mest lyst på Lavrans, men forslaget stemmes ned både av far og søsken.. Andre alternativer er Theo, Håvard og Tord. Hva tenker dere?

Amund er veldig fint. Det kunne jeg godt valgt i dag om det hadde vært aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Liker dere Amund? Har mest lyst på Lavrans, men forslaget stemmes ned både av far og søsken.. Andre alternativer er Theo, Håvard og Tord. Hva tenker dere?

Amund liker jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dere Amund? Har mest lyst på Lavrans, men forslaget stemmes ned både av far og søsken.. Andre alternativer er Theo, Håvard og Tord. Hva tenker dere?

Jeg synes Håvard er finest.

(Evt. Hallvard, men dumt at det kan staves på så mange måter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir

Jeg synes faktisk Geir er veldig fint. Jeg liker mange navn med -ei- eller -øy- Au-diftongen derimot, synes jeg er grusom på østnorsk. Audun var det styggeste navnet jeg visste om da jeg var liten.

Hvis vi hadde tatt en annen beslutning enn vi gjorde da vi valgte navn til datteren vår i 1990, hadde vi nok hatt barn ved navn Eirin og Geir hjemme hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...