Gå til innhold

For mye av det gode?

Anbefalte innlegg

Gjest tjugeni

Kanskje er jeg våryr...eller småmanisk. I løpet av de siste 5-6 ukene har jeg jobbet opptil 10 timer med hardt fysisk arbeid hver dag. Har pusset opp flere rom, bygget garasje, saget 2-3 mål med skog med bare hender...gruset o.s.v... Verker i hver eneste muskel... konstant skitten, og spretter opp hver morgen for å jobbe på eiendommen min som er ganske så stor. Men saken er at jeg er en ung jente med spiseforstyrrelser og ikke så store muskler akkurat. Har fått en del kommentarer i det siste fra folk som lurer på hvor jeg får all energien og kreftene fra, men etter å ha vært bunnløst deprimert i 2 år er det akkurat som jeg har lyst til alt. Finner på stadig nye prosjekter, og jeg gir meg aldri før de er ferdig. Feks. nå venter jeg på at en fugemasse skal størkne...så skal jeg støvsuge hele huset...passe tre barn fra fredag til søndag. I tilegg har jeg en del dyr som skal forest og stellest hver dag.

Jeg vet så godt at jeg må spise for å få brenstoff...men jeg får ikke i meg mer enn kanskje halvparten av anbefalt kaloriinntak hver dag... redd for å kollapse, redd for å bli deprimert igjen og redd for å spise og hvile...Synspunkter mottaes med stor takk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305403-for-mye-av-det-gode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...