ronja røverdatter Skrevet 25. juni 2001 Skrevet 25. juni 2001 Jeg vet at spedbarn ikke skal være i sola, men når de er utendørs, er det ikke helt til å unngå at de kan få noe sol på seg. Skal de smøres med solkrem eller ikke? Sønnen min er tre måneder. Når skal man evt. begynne å smøre? Jeg har kjøpt Natusan baby sf40. Er den grei? Jeg har vært plaget av soleksem siden jeg var liten, og vil gjerne skåne sønnen min for dette. Hilsen 0 Siter
Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi Skrevet 26. juni 2001 Skrevet 26. juni 2001 Jeg synes babyer skal smøres med solfaktor og også at man skal passe på at de ikke er for lenge i ubeskyttet sol. 0 Siter
nanna Skrevet 26. juni 2001 Skrevet 26. juni 2001 Bruk solkrem med fysisk filter, ikke kjemisk. Den vil legge seg utenpå, og er noe vanskeligere å smøre utover. Men du trenger ikke bekymre deg for ekle kjemikalier som lagrer seg i kroppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.