lei mann Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Mann på 41, deprimert i 2-3 år, ble det pga mye stress og hardt arbeid, jobber som daglig leder, kjæreste som gikk i fra meg. Ble veldig dårlig da, etter kort tid møtte jeg ei ny jente, fantastisk jente men jeg gjorde det slutt for noen mnd siden, orket ikke, ville bare være alene, usosial og veldigt dårlig humør, alt var bare svart. Etter noen mnd kom jeg til at jeg måtte gjøre noe alvorlig for å bedre livet mitt, kontaktet privat psykolog og har så langt hatt en dobbel time. Psykologen mente jeg hadde sterkt depresjon og at vi nok måtte holde på en stund. Har etter første konsultasjon blitt mer bevisst, besøkt familie og venner, ryddet i huset, også trimmet litt. Det jeg sliter aller mest med nå er at jeg bruker så mye energi og tanker på eks kjæresten (den siste). Hun har fått seg ny kjæreste som hun trives veldig bra med. Eksen ringte meg i går, hun lurte på hvordan det gikk med meg. Vil ikke tenker mer på henne, hun er opptatt men jeg håper veldig at hun vil ha meg tilbake... Deprimert og frustrert... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305508-sliter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.