Gå til innhold

Menn som tar/klør seg i skrittet


Jane

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget, men ettersom det handler om utstyr legger jeg det her på sex forumet ;-).

Jeg har lenge lurt på en ting:

Hvorfor i all verden må gutter/menn "hele tiden" drive å ta/klø seg i skrittet?? Har spurt gubben men han bare flirer av meg og sier at jeg ikke må være så gæli nysgjerrig (tull på han).

Hvis jeg skal prøve å finne det ut på egen hånd så kan jeg tenke meg at det er fordi utstyret ligger feil?...ja altså at dem må rette på det "hele tiden"? Eller? Jeg skal ikke påstå at alle menn gjør det, men omtrent alle menn _jeg_ kjenner til gjør det, ja for dem bryr seg da ikke noe om at folk ser det.

Jeg er i hvert fall glad for at jeg ikke har en sånn greie mellom beina. Men jeg er veldig glad for at menn har det altså, ikke misforstå meg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meget interessant spørsmål:-) Har studert denne adferden i flere år, bortimot 10 år. Har to eks typer som drev denne sporten. Har observert at i de fleste tilfeller er det for å rette på utstyr som ikke ligger som det skal.

Den siste eksen min har en litt annen vri, den litt mer kvalme som han tror ingen merker. KLEMMING! Denne er mer merkbar da de klemmer eller gnir utstyret. Vet ikke hvor utbredd denne formen er, men synes at dette er noe som dere kan gjøre når dere er alene gutter. Klemmingen er som regel en reaksjon på damer på TV’en e.l.

Hadde vert artig om noen gutter kunne kommenter saken(e). Da dette bare er resultaten av to individuelle studier, som for guds skyld ikke må tas på alvor. Dette er bare mine observasjoner og tanker om temaet :-)!

OG!! Jeg er og gla for at de bærer på dette og ikke jeg....:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nottinghill

Kjæresten min gjør HELDIGVIS ikke slikt. Men dere skulle sett vaktmesteren der kjæresten min bor. Jeg vurderer sterkt å prøve å få han med på "NM i lommetennis". Der hadde han vært en suveren vinner. Førstepremien skal være en gullforgylt susp?;)

Om noen har kjærester som gjør dette. Si til dem at sånt skal foregå i lukkede rom og ikke fremfor andre mennesker;)Sett foten hardt ned. Og om det er gutter som leser dette og som bruker å praktisere "lommetennis", så slutt med det! Makan til dårlig folkeskikk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belarus

Meget interessant spørsmål:-) Har studert denne adferden i flere år, bortimot 10 år. Har to eks typer som drev denne sporten. Har observert at i de fleste tilfeller er det for å rette på utstyr som ikke ligger som det skal.

Den siste eksen min har en litt annen vri, den litt mer kvalme som han tror ingen merker. KLEMMING! Denne er mer merkbar da de klemmer eller gnir utstyret. Vet ikke hvor utbredd denne formen er, men synes at dette er noe som dere kan gjøre når dere er alene gutter. Klemmingen er som regel en reaksjon på damer på TV’en e.l.

Hadde vert artig om noen gutter kunne kommenter saken(e). Da dette bare er resultaten av to individuelle studier, som for guds skyld ikke må tas på alvor. Dette er bare mine observasjoner og tanker om temaet :-)!

OG!! Jeg er og gla for at de bærer på dette og ikke jeg....:-)

Klem fra

Jeg for min del gjør det fordi det er godt, jeg gjør det selvsakt aldrig forran gud og hvermann, men gjerne når jeg ser på tv,

glemmer meg liksom helt bort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at det går ann å stille et slikt dumt spørsmål. Du har kanskje lagt merke til at det kan klø både her og der på din egen kropp? Og det kan da selvsagt også klø på utstyret til en mann akkurat som at det kan klø i skrittet på en kvinne eller på puppene for den saks skyld. Du sier du er glad du ikke har en sånn "greie" mellom bena, da kan jeg fortelle at jeg er glad jeg ikke har 2 (store) pupper hengene på brystet. Men jeg er veldig glad for at damer/jenter har det altså, ikke misforstå meg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at det går ann å stille et slikt dumt spørsmål. Du har kanskje lagt merke til at det kan klø både her og der på din egen kropp? Og det kan da selvsagt også klø på utstyret til en mann akkurat som at det kan klø i skrittet på en kvinne eller på puppene for den saks skyld. Du sier du er glad du ikke har en sånn "greie" mellom bena, da kan jeg fortelle at jeg er glad jeg ikke har 2 (store) pupper hengene på brystet. Men jeg er veldig glad for at damer/jenter har det altså, ikke misforstå meg. ;-)

*hehe*...jada jada, det er helt i orden at du syntes det var et veldig dumt spørsmål.

Selvfølgelig veit jeg at det kan klå der også, men man trenger vel ikke klø der rett foran trynet på et annet menneske? Hender jeg klør i ræva, men da passer jeg på at jeg klør der når ingen ser meg.

Ellers kan jeg opplyse deg om at innlegget mitt ikker er så veldig høytidelig, men du tok ikke humoren skjønner jeg.

Det er da forresten mange menn som har "pupper". *glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del gjør det fordi det er godt, jeg gjør det selvsakt aldrig forran gud og hvermann, men gjerne når jeg ser på tv,

glemmer meg liksom helt bort:)

Vi "ekte mannfolk" har en unik og romantisk, galaktisk kommunikasjon med kosepinnen, som dere "dåse-dyr" aldri kan forstå.Men den kan utvikle sjalusi, som i mitt tilfelle. I begynnelsen var alt helt chill, vi koste saman, snakket åpent og ærlig på et høyt intelektuelt plan, vi gikk turer...jeg kjøpte en regnfrakk til den som beskyttet godt når d ble veldig vått....men d kunne ikke vare evig.

Nå er den er som en oppmerksomhets syk kjæreste som må dulles med hele tiden...

Den blir sykelig sjalu hvis jeg klør brunøyet litt lenger bak, eller graver etter gull i borene. D er litt plagsomt i lengden, siden jeg aldri får fred, men jeg har en metode som får den til å tenke seg om to ganger før den begynner å mase igjen: Smør tiger balsam rundt åpningen. så holder den nok kjeft en liten stund ihvertfall...

OOOps, den fikk med seg hva jeg skrev her nå så.............ha d!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg går ut fra at ikke alle gutter/menn driver konstant og klør seg i skrittet, men vet at noen gjør det.

Ofte tror jeg det er en uvane, som begynte i forbindelse med at det var godt å berøre penis, en slags variant av onanering. Etter hvert blir det nærmest en slags ubevisst tvangs- eller reflekshandling.

Personlig syns jeg det er en uvane man bør få hjelp til å komme bort fra, omtrent på samme måte som man helst ikke bør drive tvangspreget plukking i nesa eller kløing i baken. Det tar seg simpelthen ikke særlig godt ut å være såpass "bevisstløs" på egen kropp og egne handlinger.

jeg har ikke noe mot onanering, men ikke til offentlig beskuelse. Det samme gjelder neseplukking. Både onanering og neseplukking er behagelige greier, men på det private plan.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi "ekte mannfolk" har en unik og romantisk, galaktisk kommunikasjon med kosepinnen, som dere "dåse-dyr" aldri kan forstå.Men den kan utvikle sjalusi, som i mitt tilfelle. I begynnelsen var alt helt chill, vi koste saman, snakket åpent og ærlig på et høyt intelektuelt plan, vi gikk turer...jeg kjøpte en regnfrakk til den som beskyttet godt når d ble veldig vått....men d kunne ikke vare evig.

Nå er den er som en oppmerksomhets syk kjæreste som må dulles med hele tiden...

Den blir sykelig sjalu hvis jeg klør brunøyet litt lenger bak, eller graver etter gull i borene. D er litt plagsomt i lengden, siden jeg aldri får fred, men jeg har en metode som får den til å tenke seg om to ganger før den begynner å mase igjen: Smør tiger balsam rundt åpningen. så holder den nok kjeft en liten stund ihvertfall...

OOOps, den fikk med seg hva jeg skrev her nå så.............ha d!!!

Bra!!! Veldig bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den ligger feil, eller trusa strammer eller boxer'n har krypi opp... da må man ordne litt. (Man ser jo stadig vekk jenter som retter på trusa også når den har kommet for langt opp i sprekken) Og det er ikke alltid man har et usjenert sted i nærheten, spesielt ikke når man er blandt masse folk.

Men gnir og klør pleier jeg ikke å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi "ekte mannfolk" har en unik og romantisk, galaktisk kommunikasjon med kosepinnen, som dere "dåse-dyr" aldri kan forstå.Men den kan utvikle sjalusi, som i mitt tilfelle. I begynnelsen var alt helt chill, vi koste saman, snakket åpent og ærlig på et høyt intelektuelt plan, vi gikk turer...jeg kjøpte en regnfrakk til den som beskyttet godt når d ble veldig vått....men d kunne ikke vare evig.

Nå er den er som en oppmerksomhets syk kjæreste som må dulles med hele tiden...

Den blir sykelig sjalu hvis jeg klør brunøyet litt lenger bak, eller graver etter gull i borene. D er litt plagsomt i lengden, siden jeg aldri får fred, men jeg har en metode som får den til å tenke seg om to ganger før den begynner å mase igjen: Smør tiger balsam rundt åpningen. så holder den nok kjeft en liten stund ihvertfall...

OOOps, den fikk med seg hva jeg skrev her nå så.............ha d!!!

Skulle bare fortelle dere alle at jeg har nå full kontroll over Miraculix, og bare har d supert. Han har ingenting han skulle ha sagt, jeg får kos og kløe når som helst....

Får til og med oppholde meg i dritt-kanaler nå!!!

Bare lurte på om andre pikker er i samme situasjon som meg??

Og du "af"....takk for støtten!!! synd for Miraculix eller hæ?! ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miraculix

Bra!!! Veldig bra!!!

"bra, veldig bra"

Du fryder deg, eller hva? Håper du havner i samme situasjon som meg!!

Så får du se.....

Til dere andre: HJÆLP!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare fortelle dere alle at jeg har nå full kontroll over Miraculix, og bare har d supert. Han har ingenting han skulle ha sagt, jeg får kos og kløe når som helst....

Får til og med oppholde meg i dritt-kanaler nå!!!

Bare lurte på om andre pikker er i samme situasjon som meg??

Og du "af"....takk for støtten!!! synd for Miraculix eller hæ?! ;-D

Pinnen? *jeg trur jeg ler meg i hjel*......For et skremmende innlegg. Når pinnen tar kontrollen til de grader som her har du nok dullet _alt_ for mye miraculix!

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnen? *jeg trur jeg ler meg i hjel*......For et skremmende innlegg. Når pinnen tar kontrollen til de grader som her har du nok dullet _alt_ for mye miraculix!

*hehe*

Tror du jeg angrer nå?

Vurderer kastrering!! For mange komplikasjoner....

(It's a very sæd story)

=;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ikke fordi det er godt, men fordi det er ubehaglig når junjor ligger på halv åtte i boxern. Tenkt deg om du hadde hatt en pupp under haka og en ut til høyre!! ikke noe særlig!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...