stillheten Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Så har det begynt og roe seg igjen. Formen kommer gradvis tilbake og jeg går nå på Cipralex, Seroquel og Nozinan. Har vært lydig og tatt medisinene som foreskrevet nå og ser det hjelper. Mine tanker og planer utsetter jeg hver dag og det er jo ett godt tegn. Allikevel så er det noe inne i meg som ikke vil være med på det som skjer. Jeg vil ikke ha det godt. Jeg vil gjøre noe galt, jeg er sinna og sur, jeg er sliten og lei meg, men jeg klarer og skjule det for alle de andre. Jeg vet at overdose av disse medisinene ikke er noen hensikt og blir desperat. Jeg går til samtaler hver uke, men vet ikke om det hjelper noe. Har inngått avtale om det for og slippe og bli innlagt. Hva er det som skjer med meg. Gjør jeg det for og få oppmerksomhet????????? Føler ikke det selv men som sagt så forstår jeg ikke meg selv. Noen råd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305615-er-det-andre-som-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.