Gå til innhold

Er det andre som meg.........

Anbefalte innlegg

stillheten

Så har det begynt og roe seg igjen. Formen kommer gradvis tilbake og jeg går nå på Cipralex, Seroquel og Nozinan. Har vært lydig og tatt medisinene som foreskrevet nå og ser det hjelper. Mine tanker og planer utsetter jeg hver dag og det er jo ett godt tegn.

Allikevel så er det noe inne i meg som ikke vil være med på det som skjer. Jeg vil ikke ha det godt. Jeg vil gjøre noe galt, jeg er sinna og sur, jeg er sliten og lei meg, men jeg klarer og skjule det for alle de andre.

Jeg vet at overdose av disse medisinene ikke er noen hensikt og blir desperat.

Jeg går til samtaler hver uke, men vet ikke om det hjelper noe. Har inngått avtale om det for og slippe og bli innlagt.

Hva er det som skjer med meg. Gjør jeg det for og få oppmerksomhet????????? Føler ikke det selv men som sagt så forstår jeg ikke meg selv.

Noen råd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305615-er-det-andre-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...