Gjest LOw Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Jeg er en mann i midten av 20 årene som var veldig plaget av angst og skam i tenårene. Dette gjorde at jeg isolerte meg på de fleste plan i 17-18årsalderen. Med unntak av et godt år i militæret så har dette blitt min bane. På grunn av sterk angst, primært for kvinner har jeg i de siste årene kun hatt 08.00-16.00 jobber uten de helt store forpliktelsene og uttfordringene. Har sosialt samvær med noen gamle venner toppen 2 ganger i mnd. På èn måte holder angsten meg gående, det er min bøye i livet kombinert med det faktum at jeg fortsatt har det meste ugjort i livet, klarer jeg så vidt å overbevise meg selv til å komme meg på jobb og fortsette selvbedraget. Det er i de gode periodene jeg blir mest frustrert, når jeg ser klart og innser det absurde i å sette hele livet over styr p.g.a dårlige minner 10 år tilbake.. Men for det meste av tiden befinner jeg meg i en halvvåken, flyktig tilstand, i perioder totalt nede i underbevisstheten. Uansett så var vel spørsmålet mitt om det er snakk om at jeg kan lide av en form for nevrose, et slags korrupt mønster jeg ikke klarer å komme meg ut av. Kan fastlegen utstede antidep. o.l. eller må det registreres hos en psykiater takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.