Gjest Flytte-lasset Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Lurer på om hvoran flyttingen mellom regionene vil bli. Har første time hos psykolog på torsdag, men skal allerde til neste måned flytte til Namdalen. Etter som jeg har fått brev om krav på nødvendig helsehjelp, vil det da være en enkel sak å bli flyttet over, eller vil jeg stå i noen måneder i kø der oppe? Regner med du har greie på dette. Tenker å ta første time denneuken, og forklare situasjonen. Håper på svar:-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Du bør få sendt en henvisning til Namsos snarest mulig. Denne vil bli vurdert på nytt og prioritert som en hvilken som helst annen henvisning. Jeg kan ikke helt se poenget med å begynne hos en psykolog nå om du skal flytte om en mnd. 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Du bør få sendt en henvisning til Namsos snarest mulig. Denne vil bli vurdert på nytt og prioritert som en hvilken som helst annen henvisning. Jeg kan ikke helt se poenget med å begynne hos en psykolog nå om du skal flytte om en mnd. Da ringer jeg fastlegen nå, og ber henne sende en ny henvisning dit. Takk for raskt svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.