Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fødte for første gang for 5 1/2 måned siden en velskapt datter. Fødselen var i følge jordmor normal, men ble etterfulgt av 4 netter uten søvn, samt normalt lite søvn (som følge av et spebarn) i den senere tid. Har i ettertid vært plaget med during/svak brummelyd i hodet (ørene?)konstant, samt hyppig smerte i hodet over høyre øre/tinning. Ved legekonsultasjon 11 uker etter fødsel ble det vurdert som mangel på søvn/kvile, og dette ble dermed anbefalt. Jeg har hatt mer søvn de to siste månedene. Har fortsatt de nevnte plagene, samt daglig periodevis svimmel og trøtt. Fikk målt Hb i går. Den var 15,1!! Hvilke råd kan du gi meg? Min faste lege har ferie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30573-svimmel-og-tr%C3%B8ytt-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Jeg har ikke så mange råd til deg, annet enn tror ikke det så mye annet å gjøre en å fortsette å vente litt. Foreslår at du tar det opp med legen din på nytt etter hans ferie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...