Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Oups!

Det var da sabla raskt du fikk den i hus!

Har du skjønt bruksanvisningen? Da må jeg vel finne frem min også da, siden jeg lovet deg det! Hmmmmmmm.

I kveld har jeg gått tur i skogen i TO timer! To vennninner av meg spurte meg med, og de begynte å gå litt før meg, så jeg løp i ca ti minutter før jeg tok dem igjen - så gikk vi rundt et diiiigert vann :-)

Var litt goss - jeg løp forbi en mann :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305731-prust/#findComment-2484264
Del på andre sider

AneM1365380603

Oups!

Det var da sabla raskt du fikk den i hus!

Har du skjønt bruksanvisningen? Da må jeg vel finne frem min også da, siden jeg lovet deg det! Hmmmmmmm.

I kveld har jeg gått tur i skogen i TO timer! To vennninner av meg spurte meg med, og de begynte å gå litt før meg, så jeg løp i ca ti minutter før jeg tok dem igjen - så gikk vi rundt et diiiigert vann :-)

Var litt goss - jeg løp forbi en mann :-D

Jeg har fått stilt den inn slik at den både har riktig klokke og viser puls, men det er et par funksjoner jeg er litt usikker på fremdeles. Sånn akkurat her og nå husker jeg ikke hva det ene usikkerhetsmomentet heter.

Jeg har sjekket hvilepuls, puls når jeg taster, når jeg går, tripper og legger sammen klær, tv-trippen, husmortrippen, rask gange og litt løping ;) I dag har jeg gangsperre.

Så du løp altså forbi en mann.. *Imponert*. Jeg sliter litt ute, men har funnet ut at jeg skal gå kjapt på flaten og løpe alle bakkene. Sånn for å bli litt sterkere. Det fungerer fint til nå, og jeg er svett og sliten når jeg kommer hjem. Jeg tok noen igjen med en runde i går, men det var vel mest pga at de gikk ekstremt sakte ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305731-prust/#findComment-2484442
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg har fått stilt den inn slik at den både har riktig klokke og viser puls, men det er et par funksjoner jeg er litt usikker på fremdeles. Sånn akkurat her og nå husker jeg ikke hva det ene usikkerhetsmomentet heter.

Jeg har sjekket hvilepuls, puls når jeg taster, når jeg går, tripper og legger sammen klær, tv-trippen, husmortrippen, rask gange og litt løping ;) I dag har jeg gangsperre.

Så du løp altså forbi en mann.. *Imponert*. Jeg sliter litt ute, men har funnet ut at jeg skal gå kjapt på flaten og løpe alle bakkene. Sånn for å bli litt sterkere. Det fungerer fint til nå, og jeg er svett og sliten når jeg kommer hjem. Jeg tok noen igjen med en runde i går, men det var vel mest pga at de gikk ekstremt sakte ;)

Nå skal jeg finne frem pulsklokka og legge meg godt til rette på verandaen i bikini og studere bruksanvisningen :-)

Har hatt en deilig løpetur i skogen i formiddag, vasker tøy, har hengt det ut, og sjekker litt jobbmail innimellom :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305731-prust/#findComment-2484516
Del på andre sider

AneM1365380603

Nå skal jeg finne frem pulsklokka og legge meg godt til rette på verandaen i bikini og studere bruksanvisningen :-)

Har hatt en deilig løpetur i skogen i formiddag, vasker tøy, har hengt det ut, og sjekker litt jobbmail innimellom :-)

Ja, hva blir det til?-) Er pulsklokka i full vigør nå? Jeg gikk gjennom bruksanvisningen på nett samme måte, på terassen med sola rett i fjeset.

Jeg er slapp så langt i dag, har ikke kommet til 3000 steg enda, men det skal jeg gjøre noe med i ettermiddag/kveld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305731-prust/#findComment-2484641
Del på andre sider

Gjest prust

Ja, hva blir det til?-) Er pulsklokka i full vigør nå? Jeg gikk gjennom bruksanvisningen på nett samme måte, på terassen med sola rett i fjeset.

Jeg er slapp så langt i dag, har ikke kommet til 3000 steg enda, men det skal jeg gjøre noe med i ettermiddag/kveld.

Mja..... jeg tok med meg ei krimbok ut, leste litt, og sovnet - så ryggen har fått en nydelig rosa farge nå....

til hver

I ettermiddag tok jeg imidlertid frem bruksanvisningen. Stemningen ble heller amper, og jeg mått sende ungene til hver sin kant, for jeg klarte ikke å konsentrere meg samtidig som de småkjeklet....

Klarte å sette inn riktig antall år, og så velge fettforbrenningsprogram - men så var det stopp :-(

Blir skikkelig SUR når jeg ikke forstår hvordan det virker :-((((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305731-prust/#findComment-2485002
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Mja..... jeg tok med meg ei krimbok ut, leste litt, og sovnet - så ryggen har fått en nydelig rosa farge nå....

til hver

I ettermiddag tok jeg imidlertid frem bruksanvisningen. Stemningen ble heller amper, og jeg mått sende ungene til hver sin kant, for jeg klarte ikke å konsentrere meg samtidig som de småkjeklet....

Klarte å sette inn riktig antall år, og så velge fettforbrenningsprogram - men så var det stopp :-(

Blir skikkelig SUR når jeg ikke forstår hvordan det virker :-((((

He he..! Jeg var også utrolig irritabel mens jeg holdt på med den. Mannen min sa at slik var jeg mens jeg holdt på med skrittelleren også. Skikkelig grinete helt til jeg får det til å funke.

Jeg har heller ikke fått styr på alle funksjonene på min, men kaloriteller er det nok ikke. Det har jeg på skrittelleren. Min pulsklokke er fra Nike.

Den viser puls og klokke, og med det er jeg fornøyd så langt. Du får sette mannen din på saken, hvis han er mer tålmodig ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305731-prust/#findComment-2485248
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...