Gå til innhold

Kan slikk oppførsel tolereres??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jølsen herjer rundt med forskjellige nick, bare la ham holde på. Bekrefter bare sin egen idioti.

Hvis du tror jeg bruker flere nick, er det du som er en idiot. Jeg bruker kun andre nick dersom jeg skal spørre om noe privat. Bruker ellers mitt eget nick, og det har jeg gjort lengre enn dagen er lang.

sant å si

Hvis du tror jeg bruker flere nick, er det du som er en idiot. Jeg bruker kun andre nick dersom jeg skal spørre om noe privat. Bruker ellers mitt eget nick, og det har jeg gjort lengre enn dagen er lang.

''Bruker ellers mitt eget nick, og det har jeg gjort lengre enn dagen er lang.''

Med andre ord bruker du ikke mer enn ett nick pr. døgn?

;-)

Annonse

''Bruker ellers mitt eget nick, og det har jeg gjort lengre enn dagen er lang.''

Med andre ord bruker du ikke mer enn ett nick pr. døgn?

;-)

He he! Nei, men seriøst, jeg bruker bare mitt vanlige nick, og det har jeg gjort hvertfall siden nyttår eller noe. Dersom det er noe spesielt, bruker jeg kanskje et annet nick, men det gjør vel de fleste. Synes egentlig det er litt spesielt å gå rundt å si at Jølsen er den som alltid bruker forskjellige nick og bla bla, for det har jeg faktisk ikke gjort på jævla mange måneder.

Gjest minnah

He he! Nei, men seriøst, jeg bruker bare mitt vanlige nick, og det har jeg gjort hvertfall siden nyttår eller noe. Dersom det er noe spesielt, bruker jeg kanskje et annet nick, men det gjør vel de fleste. Synes egentlig det er litt spesielt å gå rundt å si at Jølsen er den som alltid bruker forskjellige nick og bla bla, for det har jeg faktisk ikke gjort på jævla mange måneder.

Sorry, men det tror jeg ikke på. Men det bryr meg egentlig ganske langt ned på ryggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...