Gå til innhold

Nhd;jeg trenger så inderlig din hjelp..

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si takk til deg også,for at du har tatt deg tid til å engasjere deg.

Det med grublerier har du ihvertfall rett i! Og jeg kjenner meg lettet over å ha tatt opp dette

Jeg lover deg at jeg skal tenke igjennom det du har skrevet, så skal du få høre fra meg senere. Kansje blir vi enig, kansje forblir vi uenige. Men jeg skal gi det et forsøk.

For jeg husker du sa noe til meg en gang, som såret meg. Du skrev du var flau på mine vegne. Jeg forsto det ikke da, men har forstått det mer og mer i senere tid.. du hadde jo rett.

God kveld til deg :-)

Er du ferdig med utredningen? Vil du fortelle hvilken diagnose du har fått?

Jeg er veldig i tvil om jeg skal stille dette spørsmålet, men tar sjansen. Og har full forståelse for det hvis du velger å ikke svare.

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

9

• Orio

6

• hidi, the scorpion

4

• Miamarian

4

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Jeg vil bare si takk til deg også,for at du har tatt deg tid til å engasjere deg.

Det med grublerier har du ihvertfall rett i! Og jeg kjenner meg lettet over å ha tatt opp dette

Jeg lover deg at jeg skal tenke igjennom det du har skrevet, så skal du få høre fra meg senere. Kansje blir vi enig, kansje forblir vi uenige. Men jeg skal gi det et forsøk.

For jeg husker du sa noe til meg en gang, som såret meg. Du skrev du var flau på mine vegne. Jeg forsto det ikke da, men har forstått det mer og mer i senere tid.. du hadde jo rett.

God kveld til deg :-)

Jeg ber om unnskyldning dersom jeg har såret deg, for det har ikke vært min hensikt. Jeg har villet prøve å forklare hvordan du kan oppfattes av andre, og jeg har nok vært veldig direkte med deg. (Men det er jeg i virkeligheten også!)

:)

Gjest Hulio

Spør deg selv hvorfor du hele tiden vil at andre skal ta avgjørelser for deg og sette grenser for deg.

NHD svarer når han vil, på det han vil. Det er faktisk en risiko du løper ved å skrive her. Hvis du virkelig ikke ønsker et svar fra ham frem til 1.august må du selv bestemme deg for ikke å skrive her. Du kan ikke styre NHDs handlinger. Du kan styre dine.

Gjest hitmaker

Spør deg selv hvorfor du hele tiden vil at andre skal ta avgjørelser for deg og sette grenser for deg.

NHD svarer når han vil, på det han vil. Det er faktisk en risiko du løper ved å skrive her. Hvis du virkelig ikke ønsker et svar fra ham frem til 1.august må du selv bestemme deg for ikke å skrive her. Du kan ikke styre NHDs handlinger. Du kan styre dine.

Bra skrevet. Ved å la andre bestemme for en så blir en mer sårbar også.

Gjest Jente31

Jeg ber om unnskyldning dersom jeg har såret deg, for det har ikke vært min hensikt. Jeg har villet prøve å forklare hvordan du kan oppfattes av andre, og jeg har nok vært veldig direkte med deg. (Men det er jeg i virkeligheten også!)

:)

Ingen grunn til unnskyldning - jeg setter pris på at folk er ærlige og direkte med meg når jeg vet at det er vel ment. Det er en styrke hos deg, at du er det også i rl :-)

Gjest Jente31

Er du ferdig med utredningen? Vil du fortelle hvilken diagnose du har fått?

Jeg er veldig i tvil om jeg skal stille dette spørsmålet, men tar sjansen. Og har full forståelse for det hvis du velger å ikke svare.

Jeg ønsker ikke å fortelle om mine diagnoser.. utredningen ikke ferdig heller, men jeg takker for omtanken, og synes det er helt ok at du spør :-)

Annonse

Gjest Jente31

Vet du jente 31.

Nå skulle jeg ønske jeg hadde de magiske ordene til deg som fikk deg opp og fremover.

Men jeg har hverken dine eller mine ord akkuratt nå.

Jeg vil deg vel, og håper du finner svarene dine før eller siden.

Du er en tøff jente med tonnevis av pågangsmot, så du er en vinner i så måte.

Veldig fint sagt - dette tar jeg med meg videre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...