Gjest livet har blitt så mye bedre Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg lurer på om jeg kan kreve å få en ny utredning? Fikk diagnosene upf og eupf for noen år siden. Utredningen ble tatt i en periode hvor jeg ruset meg en del og i etterkant av et stort traume. Nå har jeg sluttet å ruse meg og er helt rusfri. Føler meg ikke ustabil lenger. Det er eneste angsten som henger litt i. Kan jeg på dette grunnlaget kreve en ny utredning? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Mottar du noen form for behandling, siden det er viktig hvilken diagnose du har fått? Hvis du er tilnærmet frisk, så er det jo av liten betydning uansett. 0 Siter
Gjest livet har blitt så mye bedre Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Mottar du noen form for behandling, siden det er viktig hvilken diagnose du har fått? Hvis du er tilnærmet frisk, så er det jo av liten betydning uansett. Ja jeg går jevnlig til samtaleterapi hos en psykiater. Det var en psykiatrisk sykepleier som utredet meg, men en lege jeg snakket med sa at en psykiater burde ta en ny utredning på meg. Jeg ønsker dette selv fordi jeg ikke vil ha disse diagnosene hengende ved meg i journalen dersom det ikke er nødvendig. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Ja jeg går jevnlig til samtaleterapi hos en psykiater. Det var en psykiatrisk sykepleier som utredet meg, men en lege jeg snakket med sa at en psykiater burde ta en ny utredning på meg. Jeg ønsker dette selv fordi jeg ikke vil ha disse diagnosene hengende ved meg i journalen dersom det ikke er nødvendig. Da synes jeg du skal spørre psykiateren din om det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.