Gå til innhold

trykk i hodet og bilhuler

Anbefalte innlegg

Gjest Yrkesdykker 84

hei, jeg er en gutt på 23 år som plages med trykk i bihuler(som også til tider kjennes i hodet).Dette har pågått siden desember. har vært hos lege som tok alle vanlige prøver, stoffskifte osv der alt ble påvist bra. Fikk resept på Nasonex som jeg har prøvd å bruke i noen uker, men som egentlig bare gjør det værre noen ganger, om ingen forandring. I det siste har jeg kjente veske renne ned i svelget (smaker noen ganger litt salt) har spyttet ut den mange ganger for å utelukke blod, men det ser ut som vanlig spytt/slim. Har også tatt CT scan av hjernen og bihuler, samt væsken rundt hjernen. Alt ble påstått bra med selve hjernen og væska rundt der, men de sa jeg hadde noen væskeansamlinger i høyre kinn.(bihulene) til tider kan jeg bli veldig nervøs når jeg kjenner væsken renne ned bakerst i svelget, kjenner også litt vondt i ørene til tider. Har prøvd å starte opp med nasonex'n igjen da jeg leste en plass på disse sidene at en normal nasonex kur varer i 6-8 uker mens jeg avsluttet etter bare 2. Hva kan dette være?? Har i to år jobbet som Yrkesdykker men har måttet gi opp dette fordi jeg plages sånn til tider. Står derfor uten jobb eller svar. kan legge til at hvis jeg drikker en pils så roer jeg hodet mitt vesentlig, og nervøsitetn forsvinner helt, problemet da blir jo igjen alkholisme noe jeg ikke stemmer for.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306152-trykk-i-hodet-og-bilhuler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...