Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skrev til deg for ikke så lenge siden da jeg spurte om jeg er paranoid! Nå vet jeg ikke hva som foregår.. Jeg tror jeg har overnaturlige krefter som for eksempel at jeg kan se inn i fremtiden og at jeg kan helbrede mennesker for sykdommer. Jeg tror også til tider at det er jeg som er Gud bare at folk ikke vet det enda. Det er ikke alltid jeg vil ta medisinen min heller. Men sykehuset i nærheten vil ikke hjelpe. Jeg har vært innlagt på BUA men jeg blir som regel skrevet ut dagen etter. Jeg sliter på skolen jeg klarer nesten ikke konsentrere meg. For ikke så lenge siden kjeftet jeg på læreren og sa at han var en politimann som var ute etter og ta meg osv.. Jeg kan også sitte og stirre rett frem i flere minutter og gjerne bortimot en time og to. Jeg detter ofte ut i timene der jeg får skremmende tanker oppi hodet som ikke er mine som for eksempel så har jeg fått et oppdrag i og ta livet mitt for da vil jeg få møte den andre verden og få et mye bedre liv. Men hva skal jeg gjøre når sykehuset ikke vil ta imot meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306174-hei-igjen-paranoid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det viktigste for deg er at du får antipsykotisk medisin i tilstrekkelige doser til at disse tankene forsvinner.

Siden BUP ikke håndterer deg/hjelper deg tilstrekkelig, synes jeg du skal søke hjelp i voksenpsykiatrien. Det er tross alt mindre enn et år til du likevel er der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306174-hei-igjen-paranoid/#findComment-2487264
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...