Gå til innhold

Pollenallergi /begynnende astma?

Anbefalte innlegg

Gjest calli

Siden mai har jeg vært tett i brystet og i nesen, med varierende grad, nå er det imidlertid værre enn f.eks forrige uke (gresspollen. Jeg har ikke tatt noen tester, men har nevnt det for legen og ble utstyrt med 100 tbl. zyrtec, diss syntes jeg ikke nå har god effekt lenger. Jeg nyser ikke, har ingen klø eller rennende øyne. Blir tett i brystet og sår/tørr i halsen om natten. På morgenen kan jeg "kremte"/hoste opp STORE grønne klumper, det samme med nesen, men den er forøvrig tett hele dagen.Kan dette være en forkjølese med noe allergi, eller er alt bare allergiske plager. Føler meg liksom ikke forkjølet, sånn som forkjølelse kjennes ut om vinteren.Burde jeg prøve clarityn istedet, føler meg litt trett og slapp av zyrtec. Ps. Hoster ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30641-pollenallergi-begynnende-astma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest angler21

Kjenner til problemet ditt, sliter med det samme selv... ikke så mye nå lenger, for jeg går på kortison hele sesongen.

Det er det eneste som fungerer. Øyedråper, nesedråper, clarityn, zyrtec, kan ikke skryte av det. Du kommer til å bli like slapp av clarityn.

Men du burdet nok også sjekke lungene dine.

Lykke til!

Få deg en sprøyte og du kan nyte sommeren!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...