Gjest Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hallo. Er _alle_ på DOL sinte på meg? Føler at alle er sinte på meg. Ikke bare på DOL men også på andre nettsteder jeg henger. Hah, sov til 16.00 i dag, så du kan si jeg føler meg rolig. Søvn hjelper jammen mot tankekjør med vonde tanker og depresjon... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Ingen er sinte på deg Men avogtil kan det nok bli for mye av deg, vet du... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Løfte blikket smir, så ser du at verden har andre ting å gjøre enn å gå rundt å tenke på og være sint på deg. Flott at du fikk sove, søvn er livsviktig når man sliter. Har du vært ute i dag? 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er ikke sint på deg. Synes du skriver altfor få innlegg. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Hei : ) Sint på deg nei... Håper du kommer deg ut på tur! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er definitivt ikke sint på deg. Jeg gledet meg til å snakke med deg, men du ville ikke legge meg til på MSN. Så det er godt at du er tilbake her på DOL 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Ja, var på en liten tur ut i dag =) Så flott : ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Ja, beklager det. Men det var vel bare for å være snill uansett... hehe, hvem er det som gleder seg til å snakke med meg, liksom. =) Jeg gledet meg til det, jo 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har lyst til å vandre rundt på fjellet i sommer. Men jeg orker bare ikke, liksom. Nei det er ikke lett når man ikke har ork,da hjelper det ikke å ha lyst heller da. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Men jeg har jo fri... kanskje det hjelper å bare presse seg litt i starten... trenger litt utsikt, frisk luft og sol... Klart det hjelper å presse seg selv hvis du orker : ) Ingenting er bedre enn at du klarer det. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Får se om jeg klarer. =) Jeg skal kanskje droppe planene om å gå en time hver dag, og heller legge opp til lengre turer på ordentlige fjellet sånn av og til... tror det blir lettere for meg å følge, da det blir mer lystbetont. Er så kjedelig å gå etter veien. Ja det er kjedelig å gå etter veien,enig! God tur da : ) 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 jeg er ikke sint på deg. er du på nettby forresten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.