Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Er _alle_ på DOL sinte på meg?

Føler at alle er sinte på meg. Ikke bare på DOL men også på andre nettsteder jeg henger.

Hah, sov til 16.00 i dag, så du kan si jeg føler meg rolig. Søvn hjelper jammen mot tankekjør med vonde tanker og depresjon...

hidi, the scorpion
Skrevet

Ingen er sinte på deg ;) Men avogtil kan det nok bli for mye av deg, vet du...;)

Gjest xbellax
Skrevet

Løfte blikket smir, så ser du at verden har andre ting å gjøre enn å gå rundt å tenke på og være sint på deg.

Flott at du fikk sove, søvn er livsviktig når man sliter. Har du vært ute i dag?

Skrevet

Jeg er ikke sint på deg. Synes du skriver altfor få innlegg.

Gjest D*lilith
Skrevet

Hei : )

Sint på deg nei...

Håper du kommer deg ut på tur!

Skrevet

Jeg er definitivt ikke sint på deg. Jeg gledet meg til å snakke med deg, men du ville ikke legge meg til på MSN. Så det er godt at du er tilbake her på DOL :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, var på en liten tur ut i dag =)

Så flott : )

Skrevet

Ja, beklager det. Men det var vel bare for å være snill uansett... hehe, hvem er det som gleder seg til å snakke med meg, liksom. =)

Jeg gledet meg til det, jo :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg har lyst til å vandre rundt på fjellet i sommer. Men jeg orker bare ikke, liksom.

Nei det er ikke lett når man ikke har ork,da hjelper det ikke å ha lyst heller da.

Gjest D*lilith
Skrevet

Men jeg har jo fri... kanskje det hjelper å bare presse seg litt i starten... trenger litt utsikt, frisk luft og sol...

Klart det hjelper å presse seg selv hvis du orker : )

Ingenting er bedre enn at du klarer det.

Gjest D*lilith
Skrevet

Får se om jeg klarer. =)

Jeg skal kanskje droppe planene om å gå en time hver dag, og heller legge opp til lengre turer på ordentlige fjellet sånn av og til... tror det blir lettere for meg å følge, da det blir mer lystbetont.

Er så kjedelig å gå etter veien.

Ja det er kjedelig å gå etter veien,enig!

God tur da : )

Gjest imzedimze
Skrevet

jeg er ikke sint på deg. er du på nettby forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...