Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av det endeløse kjøret av terapi og reaksjoner på terapi som man alltid må vente med å få snakket om til neste gang, og så kommer det stadig nye ting og nye reaksjoner også er det å hente seg inn igjen hver dag, og haste videre til nye avtaler og ting man skal gjøre, også er det kveld og angst og fremtid, hva som skjer med fremtiden, holde det gående hele forbanna tiden,

Jeg vil ha et fredelig liv, der jeg slipper å bli sint, fortvilet og redd av de minste ting. Ikke hver dag i hvertfall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306481-jeg-er-faen-meg-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest R_Fiona

''Jeg er så lei av det endeløse kjøret av terapi og reaksjoner på terapi som man alltid må vente med å få snakket om til neste gang, og så kommer det stadig nye ting og nye reaksjoner også er det å hente seg inn igjen hver dag''

Amen!!!

Ja, var man ikke forvirret og "gal" fra før....

Annonse

''Jeg er så lei av det endeløse kjøret av terapi og reaksjoner på terapi som man alltid må vente med å få snakket om til neste gang, og så kommer det stadig nye ting og nye reaksjoner også er det å hente seg inn igjen hver dag''

Amen!!!

Ja, var man ikke forvirret og "gal" fra før....

Ja, jeg vet liksom heller ikke hvor jeg skal gjøre av disse følelsene som oppstår heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...