Gå til innhold

vet ikke hva som skjer.


Gjest pillo

Anbefalte innlegg

Ja nå har han gått..sa han måtte tenke.. ikke på oss, men på seg selv..

I går kom han hjem fra millitæret på perm.. jeg ble så glad, har savnet han så grusomt.

Vi hadde det utrolig fint hele dagen..og jeg merket ingenting.

Men så plutselig sa han at han hadde mistet følelsene for meg, og at han ville være alene en dag for å tenke.

Han gråt mye, for han kunne ikke tro at han ikke følte noe for meg lenger, vi har jo hatt et helt utrolig forhold..vi har aldri kranglet, vi har hatt det helt perfekt.

Så jeg gikk..gikk hjem å gråt som jeg aldri hadde grått en tåre i hele mitt liv.

Det var den verste kvelden i hele mitt liv. Vi er forlovet, og har vert sammen i over ett år.. vi er begge 18 år.

Så ringte han..gråtende..sa at han angret..at han elsket meg, og ville komme til meg.

Jeg sa at han kunne komme viss han ville..men jeg ville ikke bli såret en gang til på samme dag..

Han kom å sa at han bare hadde innbilt seg hele greiene, og nå var han nyforelsket igjenn..alt var helt perfekt. Vi såg en film, koste oss, og gikk å låg oss.

Så voknet vi i dag morres..han var ikke den samme.. sa ikke så mye, bare gikk rundt i stuen..sa det var ikke noe gale.

Så gikk han..sa han måtte tenke..men jeg skulle ikke være redd..alt var fint. Han måtte bare tenke over seg selv..gå inn i seg selv, finne knuten på følelsene hans, fant jeg ut.

Jeg vet ikke hva som skjer lenger, jeg føler meg helt maktesløs..

Han sa at han skulle komme å hente meg seinere.. Det vet jeg at han gjør også

Sitter her og er helt fortvilet..jeg kan ikke miste denne gutten..han er alt for meg..Den første jeg har stolt på, åpnet meg for, elsket med..den første som virkelig har elsket meg tilbake..'

Jeg greier ikke dette...hele mitt liv dreier seg om han..alle planene vi hadde for fremtiden.. Jeg klarer ikke dette..jeg elsker han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er unge, og har en del valg

foran dere.Hva med utdanning,bosted,ekteskap m.m.

Det er tidlig å binde seg.

Passer deres framtidaplaner sammen.Hva ønsker han om 5 år

og du? Kanskje har du satset for

mye på ham, og for lite på ditt

eget liv.Kanskje er du er klamrende

og kveldende. Kanskje hindrer

dere hverandres utvikling?

Hva med venner og andre

aktiviteter for dere begge?

Han trenger nok tid for å finne

ut hva han egentlig vil.Du

ønsker vel også at han velger deg fordi han vil, og ikke fordi

han bør av gammel vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der du er har mange vært før deg. Vi forelsker oss og har det fantastisk. Drømmer om en fremtid sammen, men så plutselig faller alt sammen og livet føles tomt og meningsløst.

Det skjer ofte mange ganger, noen slipper helt unna.

Du er veldig ung. Ikke la det knekke deg om du blir alene. Det er vondt en stund, men det som er viktig er å ta med seg erfaringene og bli sterkere på dem.

Personlig synes jeg oppturene er vel verdt nedturene, så midt råd er å hive deg ut i det igjen neste gang du får muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Kjære pillo!

Du får ikke noe råd fra meg i dag. Men bare en liten hilsen om at jeg hørte tristheten din. Er det ikke fælt at kjærlighet kan bli så vondt og ta alle kreftene fra en? Men sånn er kjærlighetssorg. Kanskje du er en sart og følsom jente. Da går såret dypt. Jeg håper du kan betro deg til noen og dele noe bort.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...